Makoesi, Krak & Macaulay

Wij hebben een prettige ervaring gehad. Er was goede communicatie, begeleiding en kennis van zaken. Er werd meegedacht en goed advies gegeven. Verder zijn onze wensen helemaal tot de puntjes... Wij hebben een prettige ervaring gehad. Er was goede communicatie, begeleiding en kennis van zaken. Er werd meegedacht en goed advies gegeven. Verder zijn onze wensen helemaal tot de puntjes uitgevoerd. Alles werd stijlvol uitgevoerd. Onze complimenten!

Ingrid Dams

Dennis en team, bedankt voor alles. Je neemt veel uit handen, en daar zijn wij jou heel erg dankbaar voor. Ga zo door met het geen je doet. Als nabestaande geeft dit een enorme rust al het werk dat... Dennis en team, bedankt voor alles. Je neemt veel uit handen, en daar zijn wij jou heel erg dankbaar voor. Ga zo door met het geen je doet. Als nabestaande geeft dit een enorme rust al het werk dat je uit handen neemt van de nabestaanden. Top gedaan.

Robbert van Gom Neumann

Dennis en team zijn echt top!! Repatriëring van wijlen mijn broer, was ongekend!!

Keep up the good work 👍🏾

Mirelva

Familie is erg tevreden met de service van Stijl uitvaartplanners.

Mw Lieveld

Ben zeer tevreden

Mevr Pinas

Via een contactpersoon in contact met dit bedrijf gekomen.zijn duidelijk en bereikbaar.website is duidelijk beschreven.

H C Groman

Een en al Top

Randy Ackom-Kara

Dennis heeft ons vanaf de eerste dag enorm geholpen, alles duidelijk met ons doorgenomen, geadvieseerd en ervoor gezorgd dat het aan onze volwachtingen voldeed.

M Doelwijt

Zeer aangenaam, nam.ons veel uit handen en werkte goed en efficiënt.