Hoekstra

Heel goed bedrijf

Fiona Onyenucheya

Heel fijn. Meerdere uitvaarten met dit bedrijf gehad en elke keer maken ze er een prachtige dienst van

Chayenne P.

Nog even ter aanvulling van mijn andere feedback ...ik ben geholpen door Dennis wat een fijne vent. Hij is beleefd, aardig en verteld/doet alles met een lach. Hij heeft alles tiptop geregeld!

Chayenne P.

Ik heb geen slecht woord te melden. Alleen maar positief!

V van Kallen

Prettige samenwerking in een moeilijke tijd🙏🏽

Jane nanan

Ons ervaring was zeer goed

Mvr. Wederman

Cherryl heeft ons zeer prettig geholpen in deze rollercoaster week na het overlijden van ons zusje. Ze hoorde echt een beetje bij onze familie die week en niets van teveel gevraagd en ze was altijd... Cherryl heeft ons zeer prettig geholpen in deze rollercoaster week na het overlijden van ons zusje. Ze hoorde echt een beetje bij onze familie die week en niets van teveel gevraagd en ze was altijd voor ons bereikbaar

Jenny Goedschalk

Wij zijn wederom zeer goed begeleid door stijl uitvaartplanners en zijn professionele team.
Dennis is punctueel, waardoor alles gestructureerd en zonder welke vorm van stress verloopt, en dat bij elkaar brengt veel rust bij de nabestaanden.
Dank aan jou en je team.

Dhr. C. Francis

Een goede ervaring. Alles is duidelijk uitgelegd. Geen dingen waar je achteraf moest denken dat is ons niet gezegd.

Familie Francis

Een goede ervaring. Zeer tevreden.