Nico van Rijswijk

Prettig en behulpzaam

Ingrid Westdorp

Super

Fred Schröder

Voor de 2e keer heeft Dennis ons begeleid bij het verzorgen van een uitvaart en ik kan niet anders zeggen dat dit een zeer kundig persoon is.

Ruth

Mooi bedrijf, lieve medewerkers

Esther Slootweg

Fantastische begeleiding nu en ook 12 jaar geleden. Dennis heeft ons begeleid bij de uitvaart van onze vader 12 jaar gelden en nu weer bij onze moeder.

Clyon en Mandy

Na het overlijden van mijn broer/vader heb ik Stijl Uitvaartplanners meegemaakt als zeer prettig, respectvol en heel professioneel.

Met name Dennis Friperson heeft voor ons heel...

Met name Dennis Friperson heeft voor ons heel veel uit handen genomen op een heel waardige manier en respect. Hij luistert goed naar de wensen van de nabestaanden en weet zich als geen ander te verplaatsen. Probeert alles te regelen zoals de nabestaanden het willen, daardoor wordt het verlies een stuk draaglijker.
Mijn broer/vader uitvaart kijk ik met veel voldoening op terug.

We zijn en blijven Dennis en zijn team ten alle tijden dankbaar voor hun hulp.

Clyon en Mandy

Lilian-Reid

Wij hebben Stijl Uitvaartplanners, .met aan het hoofd Dennis Friperson als professioneel, integer en zeer behulpzaam ervaren.
Top kwaliteit wat de heer Dennis heeft geleverd. Hij is een heel...
Top kwaliteit wat de heer Dennis heeft geleverd. Hij is een heel erg vriendelijk betrokken persoon .Hij helpt en denkt mee en hij heeft een positieve energie. Hij heeft een mooie uitvaart georganiseerd en de laatste eer bewezen aan onze broer. Dank u wel daarvoor heer Friperson. Namens de familie Reid

Inge kaart /namens erven mevrouw van Slooten

Waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan : de reactie hieronder is uiteraard niet geschreven door Cheryl maar door Inge Kaart namens onze hele familie.

Cheryl van Stijl

Wij zijn Cheryl ontzettend dankbaar, dat zij ons gesteund en begeleid heeft bij de uitvaart van onze moeder/schoonmoeder en Oma. Ik kon net zoveel vragen stellen, als ik wilde , ook 's avonds laat!... Wij zijn Cheryl ontzettend dankbaar, dat zij ons gesteund en begeleid heeft bij de uitvaart van onze moeder/schoonmoeder en Oma. Ik kon net zoveel vragen stellen, als ik wilde , ook 's avonds laat! Ze was zo lief en bezorgd voor ons. Mooie mails, lieve woorden. Daardoor was het mooi en goed! Dank namens ons allen.

V Vugt

Uitstekend geregeld