Servano Doest

Zeer kundige uitvaartplanners. Goed bereikbaar en altijd bereid om mee te denken.

Evangela Hiwat

Mijn ervaring was heel erg fijn

Bernard Moses

Heel goed.

Rutger Develing

Super! Goeie zorgen en belang voor de familie/nabestaanden

E.V. Brunings

Respect en heeft oog en oor voor al je wensen. Stelt zich niet passief op, integendeel reikt allerlei adviezen aan. Dit is van groot belang. Want een uitvaart wordt herhaald. In elk geval niet om... Respect en heeft oog en oor voor al je wensen. Stelt zich niet passief op, integendeel reikt allerlei adviezen aan. Dit is van groot belang. Want een uitvaart wordt herhaald. In elk geval niet om recht te zetten wat mis is gegaan.

Mevrouw A. Schaaffeman

Goede ervaring. Cherryl heeft ons bijzonder fijn bijgestaan in deze moeilijke dagen.

Familie van Pijl

Fantastisch🖤 Cheryl heeft ons ontzorgd, bijgestaan en onze moeder een mooi afscheid gegeven

Aidan Claudia

Dank je wel Dennis en team voor het meedenken, meeleven en de flexibiliteit. Wat een enorme service hebben jullie.
We zijn jullie zo enorm dankbaar. Jullie hebben vandaag het mogelijk gemaakt...
We zijn jullie zo enorm dankbaar. Jullie hebben vandaag het mogelijk gemaakt om alles tot in de puntjes en meer te regelen voor T. N. N.

bo

Cheryl heeft oms geholpen in deze moeilijke tijd en wat een topper is dat ze heb alles zo mooi en goed gedaan ❤️

Fam Schoute

Stijl Uitvaartplanners is een zeer persoonlijk bedrijf die je goed helpt in deze moeilijk tijd. Ik ben enorm tevreden hoe de uitvaart van mijn vader perfect geregeld is. In dit bedrijf zit echt... Stijl Uitvaartplanners is een zeer persoonlijk bedrijf die je goed helpt in deze moeilijk tijd. Ik ben enorm tevreden hoe de uitvaart van mijn vader perfect geregeld is. In dit bedrijf zit echt liefde, dat zie en voel je. Bedankt