Van de Sompel - Scheppersinstituut

Scheppersinstituut

Duidelijke website, vlotte communicatie, correcte levering

secumatic

Zeer goede service

Snelle reactie op onze vragen.

Jacqueline van Grieken

Prima geholpen.

het feit dat stickerwinkel een sticker voor ons heeft kunnen ontwerpen

Sabina de Vos

Subliem

persoonlijk contact en het doorpakken van de vragen in actie

tipje: eenmalig herhalen van bestelling in email ter verificatie of alles correct is overgekomen

Mol

Uitstekend

Duiselijke website, snelle terugkoppeling op aangeleverde bestand, en aanlevering van voorbeeld pdf. EN, ook HEEL belangrijk, geleverd voor aangegeven datum.

Geen, erg tevreden

Angelica

Goed / snel / vriendelijk

Contact

Deirdre Keijser Verweij

Hele goede service! Bedankt voor het meedenken

De turquoise kleur van ons logo werd bij andere drukkers een compleet andere fletse ongezellige kleur. Stickerwinkel heeft goed meegedacht, staaltjes opgestuurd en het in Pantone afgedrukt waardoor... De turquoise kleur van ons logo werd bij andere drukkers een compleet andere fletse ongezellige kleur. Stickerwinkel heeft goed meegedacht, staaltjes opgestuurd en het in Pantone afgedrukt waardoor het resultaat helemaal aansluit op onze verwachtingen.

Ik kon online de order niet goed volgen, waardoor ik geen overzicht had en er idd iets fout is gegaan. Gelukkig heeft Stickerwinkel dit heel goed opgelost.

Jesse Simons

U kent het wel, u belt een bedrijf en moet 7 keuzemenu's door, u wordt 6x doorgeschakeld en na 25 minuten moet u nogmaals luisteren naar popmuziek uit de jaren 70 tot er eindelijk een mens met... U kent het wel, u belt een bedrijf en moet 7 keuzemenu's door, u wordt 6x doorgeschakeld en na 25 minuten moet u nogmaals luisteren naar popmuziek uit de jaren 70 tot er eindelijk een mens met kennis beschikbaar is om u te helpen. Dat is bij stickerwinkel.com in ieder geval niet het geval. Zoekt u dat nostalgische gevoel waarbij een echt persoon de telefoon opneemt, u kan adviseren en u direct kan helpen? Bij stickerwinkel.com bent u aan het juiste adres.

De website biedt handige en snelle opties om de productie van uw stickers in gang te zetten. Tegelijkertijd kan dit bedrijf op de klassieke manier ook hun business uitvoeren. Eén belletje of mailtje en binnen enkele uren zit de aangevraagde offerte in de mailbox. Snel schakelen? Het is voor stickerwinkel.com geen probleem. Heeft u vragen? Duidelijke adviezen over de do's en don'ts worden meegegeven bij de offerte.

Verder is alles zoals u mag verwachten van een bedrijf dat zicht bezig houdt met drukwerk, na het toesturen van de designs ontvangt u netjes een drukproef en na akkoord gaan deze in productie. Als kers op de taart leverde stickerwinkel.com de producten twee dagen eerder dan besproken.

Om mijn review wat realistischer te laten overkomen ben ik nog lang opzoek gegaan naar minpunten, deze heb ik helaas niet kunnen vinden. Jammer joh!

Duidelijke informatie op de website met eenvoudige en begrijpelijke tools. De zoekfunctie werkt goed. Service aan de telefoon was duidelijk en snel.

Beusekom

Prima, mooie sticker

zeer klantvriendelijk

de stickers zijn lastig los te krijgen

Agnes Pap

Prima service, snelle levering, mooi product.

Zie boven

Geen.