Jesse Simons

U kent het wel, u belt een bedrijf en moet 7 keuzemenu's door, u wordt 6x doorgeschakeld en na 25 minuten moet u nogmaals luisteren naar popmuziek uit de jaren 70 tot er eindelijk een mens met kennis beschikbaar is om u te helpen. Dat is bij stickerwinkel.com in ieder geval niet het geval. Zoekt u dat nostalgische gevoel waarbij een echt persoon de telefoon opneemt, u kan adviseren en u direct kan helpen? Bij stickerwinkel.com bent u aan het juiste adres.

De website biedt handige en snelle opties om de productie van uw stickers in gang te zetten. Tegelijkertijd kan dit bedrijf op de klassieke manier ook hun business uitvoeren. Eén belletje of mailtje en binnen enkele uren zit de aangevraagde offerte in de mailbox. Snel schakelen? Het is voor stickerwinkel.com geen probleem. Heeft u vragen? Duidelijke adviezen over de do's en don'ts worden meegegeven bij de offerte.

Verder is alles zoals u mag verwachten van een bedrijf dat zicht bezig houdt met drukwerk, na het toesturen van de designs ontvangt u netjes een drukproef en na akkoord gaan deze in productie. Als kers op de taart leverde stickerwinkel.com de producten twee dagen eerder dan besproken.

Om mijn review wat realistischer te laten overkomen ben ik nog lang opzoek gegaan naar minpunten, deze heb ik helaas niet kunnen vinden. Jammer joh!

Duidelijke informatie op de website met eenvoudige en begrijpelijke tools. De zoekfunctie werkt goed. Service aan de telefoon was duidelijk en snel.

Score voor Stickerwinkel.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aluminium Stickers - zonder dekwit