8.2/10

Annemiek Vonk

Wij hebben onze hond geadopteerd uit dit asiel, hij kwam uit Spanje en was al even bij een ander gezin geweest maar zij zagen uiteindelijk af van de adoptie.
In de vakanties gaat onze “Boef”...
In de vakanties gaat onze “Boef” altijd hier naar het pension omdat we denken dat dit voor hem vertrouwd terrein is en ze hier veel ervaring hebben met honden uit Spanje.

Vertrouwd gevoel, onze hond “sleurt” ons naar binnen als hij éénmaal merkt waar we zijn.
Vriendelijk personeel met duidelijk liefde voor de dieren.

Misschien op de website wat meer info en foto’s van de hondenverblijven in het pension en de dagindeling (dus hoe vaak naar buiten, hoeveel honden bijelkaar etc.).
Op de website van AIN heb ik...
Op de website van AIN heb ik destijds een artikel gevonden met allerlei tips voor de eerste periode na adoptie (m.b.t. prikkels etc.) het had mij achteraf geholpen als we dit gelijk hadden geweten dus misschien meegeven bij adoptie? Wij hadden wel ervaring met honden maar geen asielhond en aanpak in begin toch wel heel anders.

Wij zijn heel erg blij met het vakantieadres voor onze poes. In 2 weken tijd heb ik 2 keer een email gestuurd om te vragen hoe het ging met onze poes en tot 2 keer toe kreeg ik spoedig een reactie... Wij zijn heel erg blij met het vakantieadres voor onze poes. In 2 weken tijd heb ik 2 keer een email gestuurd om te vragen hoe het ging met onze poes en tot 2 keer toe kreeg ik spoedig een reactie hierop. Erg fijn

Zie hierboven beschreven

Simone van de velde

Wij komen al 11 jaar achtereen bij het pension met poes minoes. Prima ervaringen en de tuinverblijven zijn super.

Buitenverblijf tuin

Geen verbeterpunten. Service altijd goed en vriendelijke medewerkers. Schoon en groot tuinverblijf.

Onze hond Joey gaat graag naar Rijpickerwaard.

Goede bereikbaarheid, zowel per telefoon als per mail. Reserveringen lopen vlekkeloos.

Als je je hond komt brengen, zijn de medewerkers niet altijd even vriendelijk. Nogal zakelijk, terwijl het om een levend wezen gaat dat je achterlaat. Iets meer laten weten dat je goed voor de hond... Als je je hond komt brengen, zijn de medewerkers niet altijd even vriendelijk. Nogal zakelijk, terwijl het om een levend wezen gaat dat je achterlaat. Iets meer laten weten dat je goed voor de hond gaat zorgen, waar hij komt te zitten etc., zou goed zijn. Het gaat om de beleving.

Marc Middendorp

Zeer goed. Vakkundig en liefdevol

Goede zorg en verantwoord

Carola

Voor de tweede keer onze kater gebracht tijdens de zomervakantie. Wat opvalt is de liefde voor de dieren van de medewerkers.
Ze houden een 'dagboekje' bij en weten je huisdier te vinden tussen...
Ze houden een 'dagboekje' bij en weten je huisdier te vinden tussen de rest. Knap, liefdevol en persoonlijk.

Aandacht en liefde voor de dieren. Kortom, de medewerkers zijn geweldig.

Fijne mensen die goed met de dieren om gaan

Word herkent bij het ophalen en ze weten welke hond bij mij hoorde

Het zou leuk zijn om via bv whats app een foto opgestuurd kan krijgen hoe het gaat.
Ik vind persoonlijk de receptioniste heel zakelijk en die zou zich wat vriendelijker kunnen opstellen. Kan een goed voorbeeld aannemen van het verzorgende personeel. Doe zijn heel open en vriendelijk.

Stella

We laten Kyra met een gerust hart bij jullie. Vind het heel erg fijn dat ik af en toe een fotootje en of filmpje krijg van Kyra tijdens onze vakantie. Ervaar het tevens als zeer positief dat ze 3x... We laten Kyra met een gerust hart bij jullie. Vind het heel erg fijn dat ik af en toe een fotootje en of filmpje krijg van Kyra tijdens onze vakantie. Ervaar het tevens als zeer positief dat ze 3x naar buiten mogen en er goed gekeken wordt welke honden bij elkaar kunnen.

Elias

Erg positief. Word altijd netjes geholpen en er word erg goed voor mijn hond gezorgt

Belang van het dier staat altijd voorop. Vriendelijk en behulpzame medewerkers.

marijke hennevelt

Wij vinden het een fijn bedrijf met veel aandacht voor de dieren we brengen onze katten dan ook graag hier na toe en ik vind de mensen die er werken toppie

de aandacht voor de dieren dat is zo belangrijk

niet echt