8.2/10

Yvonne

Wij hebben twee Engelse Staffords kon ze nergens onderbrengen omdat ze een “naam” hebben alszijnde gevaarlijk. Hier was dit geen probleem het personeel vindt ze leuk en behandelen onze knuffelkonten... Wij hebben twee Engelse Staffords kon ze nergens onderbrengen omdat ze een “naam” hebben alszijnde gevaarlijk. Hier was dit geen probleem het personeel vindt ze leuk en behandelen onze knuffelkonten net als alle andere rassen. Het is een echte aanrader.

Het is no nonsens gewoon begaan met de dieren dat is denk ik het belangrijkste.

Misschien de tijden voor het wegbrengen iets vroeger vindt 11.00 uur wat laat.

kramer g

Ol komt al jaren bij jullie en ik ben dan ook ontzettend tevreden hij komt ook bij jullie vandaan 10 jaar geleden

de beestjes hebben het goed bij jullie

Elly de Jong

Heel goed bevallen.

Nvt

Nvt

Leo van Halewijn

Wij komen hier graag terug ondanks dat he niet meer vlakbij is.
Dat zegt genoeg denk ik.

Esmee

Onze hond bonkie gaat 1x per jaar tijdens onze vakantie hierheen

Als ik vraag hoe het met onze hond gaat krijg ik zelfs foto’s en filmpjes, en zie ik hoe blij ze daar is.

Mischien iets ruimere ophaal en breng tijden

c van de meent

Erg goed

nvt

honden die niet goed met andere honden kunnen omgaan apart zetten indien mogelijk

J.M van Gellekom

Professioneel bedrijf, met ruime speel en rustplaatsen.
Professioneel bedrijf, met ruime speel en rustplaatsen.
Goede verzorging door opgeleide vrijwilliger, die ook de langharige katten goed in de gaten houden en regel matig kammen en in die nodig trimmen.
Voor mij was het belangrijk, dat mijn KAT de nodige aandacht zou krijgen, daarom ben ik bij een eerder pension weggegaan, hoewel ik hier wel meer kwijt ben.
bij het vorige pension kwam hij altijd wat gestrest terug. is hier veel minder.
Heb nog niet zo een lange ervaring met dit pension, maar voelt nog goed.

De vriendelijkheid en het zeer strenge inentings belijd, veel loopruimte met planten en rustplaatsen en veel licht.

Zou ik op dit moment niet weten.

Dave Stevenson

Wij maken gebruik van Stichting Rijpickerwaard sinds 1998.
Ons honden zijn altijd prima behandeld.

Zeer diervriendelijk.....

Geen, ga zo door :-)

Heel goed. Voor zover ik het kan beoordelen is koos er op haar plek.

Mensen zijn rustig en vriendelijk voor de dieren.

De haal en brengtijden zijn lastig als je fulltime werkt maar de beestjes moeten ook niet teveel verstoord worden.