8.2/10

Marian

Dit is een heel veel kattenpension voor opvang tijdens vakanties

Er is veel persoonlijke aandacht voor opvang van je huisdier. Er wordt rekening gehouden met leeftijd, karakter en verzorging. Op basis hiervan wordt jouw huisdier ingedeeld in een geschikte ruimte.... Er is veel persoonlijke aandacht voor opvang van je huisdier. Er wordt rekening gehouden met leeftijd, karakter en verzorging. Op basis hiervan wordt jouw huisdier ingedeeld in een geschikte ruimte. Op verzoek wordt een filmpje en apje gestuurd hoe het met jouw huisdier gaat. Veel vrijwilligers en geen commerciële organisatie.

Eén ruimte heeft een beperkte buitenruimte, dit zou vergroot kunnen worden.

Tijdelijk baasje van klein Daisy Shi-Tszu

Liefdevol, coulance en compassie voor dier en bazin/baasje

Aandacht, samen kijken naar keuzes, optimaal diervriendelijk

Frieda

Super

Lief voor onze hond al jarenlang

Particuliere

Gastvrij , warm, goede kennis van de dieren, er wordt hier met je mee gedacht. Grote deels van mijn leven heb ik katten gehad, en ook hier op gehaald. Mijn vertrouwen in hun is erg groot.

De liefde voor de dieren, groot compliment voor hun.

Ga vooral zo door, petje af voor jullie.

Cora van den Eijnden

Prima, alles hebben we van te voren kunnen bekijken, dat was bij een andere kennel wel anders...

Mijn kat Gina heb ik nu meerdere keren naar volle tevredenheid te logeren gebracht tijdens mijn noodzakelijke afwezigheid. Gina komt altijd weer goed gevoed en volgzaam mee naar huis. Mijn kat Gina heb ik nu meerdere keren naar volle tevredenheid te logeren gebracht tijdens mijn noodzakelijke afwezigheid. Gina komt altijd weer goed gevoed en volgzaam mee naar huis.
Personeel is zeer klantvriendelijk en goed geinformeerd over het wel en wee van Gina.

Vriendelijk deskundig personeel.

Elsje van Ree

Onze Riesenschnauzer kwam triest en ontdaan thuis na een verblijf van 6 nachten, was bovendien besmet met het wrattenvirus aan zijn poten. Klein hok zonder daglicht, geen frisse lucht, overvol.... Onze Riesenschnauzer kwam triest en ontdaan thuis na een verblijf van 6 nachten, was bovendien besmet met het wrattenvirus aan zijn poten. Klein hok zonder daglicht, geen frisse lucht, overvol. Nooit meer.

Minder dieren aannemen

Oxana

Alles is super geregeld.
Alles ziet er netjes uit , mooi uitlaat plaats.

Heel vriendelijke personeel met hart voor dieren.

Anne van de Kant

De mensen die hier werken zijn met hun hart verbonden met dit bedrijf en de opvangdieren. Positief ingesteld, aardig naar de baasjes en liefdevol naar hun logés.
Alleen maar lof! !!!

Mensvriendelijk en gericht op hun gast

Als ik dit al heb kan ik het zo tegen ze zeggen
Er wordt dan zeker iets mee gedaan

Het pension wordt goed en efficient gerund. De hokken zijn schoon en er is voldoende ruimte voor de katten om zich terug te trekken (als daar behoefte aan is) dan wel zich uit te leven op de... Het pension wordt goed en efficient gerund. De hokken zijn schoon en er is voldoende ruimte voor de katten om zich terug te trekken (als daar behoefte aan is) dan wel zich uit te leven op de krabpaalen. Ze hebben aandacht voor de verschillende behoeftes van katten en hebben echt een hart voor het dier.

Hart voor dieren en ze kennen je dier echt na een week. (er zijn er veel)