8.2/10

Peter van Reenen

We zijn bij jullie terechtgekomen door een van jullie vrijwilligers. Zij hadden goede ervaring met Rijpickerwaard en op grond van hun verhaal is Bomske nu 2 x bij jullie geweest. Beide keren zijn... We zijn bij jullie terechtgekomen door een van jullie vrijwilligers. Zij hadden goede ervaring met Rijpickerwaard en op grond van hun verhaal is Bomske nu 2 x bij jullie geweest. Beide keren zijn naar tevredenheid verlopen.

Geen specifieke punten. Het totale plaatje klopt gewoon.

hans huizinga

Ze zijn top

verzorging en om omgang met mijn hond tijdens zijn verblijf

De tip van mij is als ik mijn berner sennen kom ophalen dat de mogelijkheid is om hem wassen.

Onze ervaring is prima. Doeke heeft nooit problemen om er achter gelaten te worden.

Gedegen dienstverlening met een enthousiast team van mensen bestaande uit een vaste kern van ervaren mensen en een wisselende groep van jonge enthousiaste mensen.

Nee

Milou

Zeer positief!! Mijn katten vinden het er geweldig ..

Zeer kundig in de kennis van de katten

Een haal/ breng service waarbij de kat ook in het weekend gehaald/ gebracht kan worden..

Christerius M E C

Mijn poes droppie kom zeer rustig thuis .Dan heeft zij het goed gehad dat is heel wat waard.En iedereen is aardig dan kom je graag weer terug .

Prima zo๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ

Hans Slagter

Goede en nette service door zeer positieve medewerkers

Eerlijk en duidelijk

Jill Mezas

Prettig contact met medewerkers en haal elke keer weer twee blije honden op.

Locatie en accomodatie

Nee

Carel Knies

Enorm betrokken bij hond en eigenaar. De enthousiasme straalt er vanaf op het moment dat je de hond in ons geval komt brengen.

Zorgzaam, kennis, betrokken, empatisch,

Nvt

Positief

duidelijkheid

Neem bij het halen van de hond of kat een chip reader mee. ik had bijna een verkeerde kat meegekregen

Heel positief. Aardig personeel en je merkt dat de mensen die daar werken echt betrokken zijn bij de ideren

Word altijd netjes geholpen. Zijn betrokken bij de dieren

Niet op dit moment. Maar zal zeker melden als er iets is. Net hond gehaald en merkte dat hond het naar zijn zin had gehad.
Zag er gezond en goed uit.