8.2/10

Sara komt zeer levendig over als ik haar weer op haal,dus ik vind het prima.

Dat de hond mischien gewassen wordt, is dat een optie?

Prima ervaring anders zouden we de honden van ons er ook niet onder brengen. Onze honden komen er altijd goed van terug en hebben zin om er naar toe toe gaan als ze et terrein opkomen.

Buiten verblijf, honden bij elkaar zetten en ook vragen kunnen beantwoorden als het over het gedrag van de hond gaat tijdens het verblijf.

Soms moeilijk de tijd in te passen in ons werkschema bij het ophalen en weg brengen van de hond. Was "vroeger" makkelijkere te regelen.

Katlover

Zeer goede ervaring!

Ze weten heel goed wie mijn katten zijn, een prettig gevoel.

Je diertjes eerder kunnen brengen dan elf uur zou fijn zijn

Boerboel Bibi

Gastvrij en geen vooroordeel voor rassen.

Vriendelijk, betrokken, lieve verzorgers.

Helen

Onze twee honden hebben er een week gelogeerd. En dat is goed bevallen.

Professioneel

Communicatie: huisdieren hebben een warm plekje. Baasjes willen graag die warmte ervaren. De communicatie is heel zakelijk.

Willem Oudt

Goed geregeld netjes
Heb het idee dat mijn hond het naar zijn zin heeft
Hond blij baasje blij

Netjes gezellig zeker arend
En denk zorgzaam voor de hond

Misschien tijden van halen en brengen
( zondag )
Ik weet is lastig
maar soms is het voor de zaterdag alleen
En dan kan je hem zondag niet ophalen

Pension

nee

nee

Joost Koedam

Altijd erg positief, al zeker 20 jaar.

Vriendelijk, professioneel, persoonlijk, snelle en goede communicatie.

Onze hond krijgt eigenlijk wat te veel te eten, waardoor ze thuis weer moeten afvallen ....

Brecht Verduijn

Ik heb vroeger mijn hond in het dagpension gehad en maak nu af en toe gebruik van het pension tijdens vakanties waar de hond niet mee mee kan gaan. Ik vind het een betrouwbaar bedrijf en heb er ene... Ik heb vroeger mijn hond in het dagpension gehad en maak nu af en toe gebruik van het pension tijdens vakanties waar de hond niet mee mee kan gaan. Ik vind het een betrouwbaar bedrijf en heb er ene goed gevoel over.

Kennis van zaken, snelle reacties per mail en telefoon.

Bij het ophalen wordt niet iets verteld over het verblijf van de hond. Een eigenaar vind het altijd fijn om te horen hoe de hond is geweest tijdens het verblijf en hoe jullie de hond ook hebben... Bij het ophalen wordt niet iets verteld over het verblijf van de hond. Een eigenaar vind het altijd fijn om te horen hoe de hond is geweest tijdens het verblijf en hoe jullie de hond ook hebben ervaren. Hier moet ik altijd zelf naar vragen. Het zou fijn zijn als dat proactief gebeurt.

Persoonlijke aandacht voor de honden
Je kunt snel terecht

Wellicht een update tussendoor bij langer verblijf