bedrijf klus

Bij aankomst om op te halen zag ik dat ze ook meter stukken hebben dit stond niet op de site voor elke zaag sneden betaal je als ik 3 meter zou nemen zou deze 10 keer gezaagd moeten worden prijs is dan €7.50 Dit snap ik niet maten zijn het zelfde die ik nodig had. bij aan komst moet je iemand aan spreken anders sta je daar nog uren,Met op laden ho maar.ik haal volgende keer wel bij mijn eigen leverancier die zaag planken wel gratis van 30cm uit plank van 3 meter hout viel ook tegen zie in de lengte zaag sneden. jammer raad dus niet aan vind bij elkaar klant onvriendelijk.

Reactie Steigerplank.com:

Beste,
Bedankt voor de terugkoppeling.
Jammer dat u ons bedrijf als klantonvriendelijk heeft ervaren, dat is zeker niet de bedoeling.
Om nog even op uw schrijven terug te komen:
- Van de gedroogde steigerplanken (die u had besteld) hebben we inderdaad geen meters op voorraad, daarom staan ze ook niet op de website. Vermoedelijk heeft u meters van een andere houtsoort zien liggen.
- Wij krijgen enkele klanten per dag, tussendoor zijn onze medewerkers bezig met andere werkzaamheden. Hierdoor kan het voorkomen dat onze klanten een medewerker aan dienen te spreken.
- Wij helpen inderdaad bewust niet met het inladen van planken. Onze ervaring is dat klanten dit het beste zelf kunnen doen. Op deze manier voorkomen we ook eventuele schade aan uw eigendommen.
Bij een eventuele volgende keer, geef het gerust direct aan bij onze medewerker. Wij staan u graag te woord en helpen u graag met uw bestelling.
Het team van Steigerplank.com

Score voor Steigerplank.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee