c. kramer

Prima, snelle levering.

Wout

Overzichtelijke site, prima communicatie tot aflevering

Kwaks

Keurige, flexibele organisatie. Met de prachtige lentedagen in aantocht wilde ik graag de stoelen ophalen. De order is direct uit verzendproces gehaald, waarna ik een uur later de stoelen in mijn... Keurige, flexibele organisatie. Met de prachtige lentedagen in aantocht wilde ik graag de stoelen ophalen. De order is direct uit verzendproces gehaald, waarna ik een uur later de stoelen in mijn bezit had. Keurig!

Keurige en flexibele organisatie.
Organisatie denkt mee met de klant. Er worden nu kussens gemaakt voor Boxstoelen.

Website mag nog professioneler

Lyane duut

Heel goed! Vrijdag middag 4 x witte box tuinstoelen besteld en zaterdag zaten we heerlijk in het zonnetje in de tuin! Erg tevreden over de snelle service.

Super snelle levering!

Esther

Alles is goed verlopen.

David Burggraaff

Goede en snelle terugkoppeling naar aanleiding van een vraag.
Nog een leuk grapje in de vorm van een oranje slinger en wat ballonnen.

nvt.

J. van Rootselaar

snelle levering

steeds meer bedrijven (eigenlijk alle) vragen na een bestelling via internet de mening van de klant. Dat is behoorlijk vermoeiend en ik vind het eigenlijk ook gewoon vervelend.

Gea van Ommeren

Hele snelle levering en super aardige mensen!!
Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!! Vr Gr Gea

Joost Konijnenbelt

Vanwege uitstekende prijs-kwaliteit verhouding gekozen voor Stayathome. Na het plaatsen van de order was het onduidelijk wanneer de bestelde goederen geleverd zouden worden. Dit ook ivm... Vanwege uitstekende prijs-kwaliteit verhouding gekozen voor Stayathome. Na het plaatsen van de order was het onduidelijk wanneer de bestelde goederen geleverd zouden worden. Dit ook ivm Hemelvaartsdag. Twee keer zelf gebeld om te inventariseren wanneer er geleverd zou gaan worden. Telefonisch niet direct contact, maar wel dezelfde dag nog teruggebeld. Vriendelijke en klantgerichte gesprekken. Bestelde spullen waren volledig naar tevredenheid. Een evt volgende keer zou ik hier wederom goederen bestellen

Prijs-kwaliteit verhouding, klantvriendelijkheid aan telefoon

Informatievoorziening omtrent order