Twan

Super service, snelle reacties en meedenken met de klant!

Klantvriendelijk en meedenkend!

nvt

Doeven

Snelle levering, netjes verpakt, prima service.

Marisja Zych

Ik heb een Sweet cake gekocht en ik ben zowel tevreden over het bedrijf als het product.

De betrokkenheid en interesse van dit bedrijf bij de verkoop van zijn producten.
De interesse die ook na de verkoop nog steeds aanwezig is, met name als bedrijf te willen weten wat de klant met zijn product als doel voor ogen heeft en om een foto vraagt die vervolgens, tenminste in mijn geval, op facebook wordt geplaatst. Geweldig!! Nog nooit meegemaakt.

Geen!!

Kirsten GW

We hebben goed advies gekregen en waren erg blij met de snelle en goede levering!

Bedankt voor de snelle service en leuk dat we even mochten komen kijken en proefzitten

niet!

J.Melkert

Goed, vond het leuk een bedrijf uit Ravenswaay te treffen, was er vroeger per fiets, long long ago.Geboortig uit Tiel, Wens u good luck .

Bankbetaling werkte niet goed, Uw hulp werkte goed en snel.Verder alles goed verlopen, waarvoor dank.wens u succes.

Ilse

Heel goed!

Snelle levering en chocolade kuikentjes bij de levering rond Pasen.

Will

Prima bevallen

After pay mogelijkheid

Nvt, super site gevondn.

d kip

Prima en snelle levering

deman brecht

Heel transparant naar levering toe

info ivm de levering was top

M. Oosterveer

Goed e service.

prima service

Ik had gevraagd of op het adres kon worden vermeld: niet bij de buren afleverenI
Ik kwam aanlopen en zag de bestelbus staan en de chauffeur stond bij de buren aan te bellen om het pakje af te geven.
Ik vroeg hem of ik de adressering mocht zien. Inderdaad stond de vermelding erop maar met kleine letters en het viel niet op.
De chauffeur bood zijn oprechte excuses aan en ik vroeg hem voortaan toch goed op te letten.
Nu is mijn vraag of dergelijke meldingen (verzoeken) met hoofdletters boven de adressering kan worden vermeld.