W.Peters

Alles prima verlopen

de persoonlijke notitie op het briefje toen de levering iets later kwam dan in eerste instantie op de site stond.
Erg netjes!

saskia vink

Zeer goed. Denken erg mee rondom tijdstip van bestellen. Meewerken t.a.v. retourneren. Kortom,prima service!

Bob

Prettige persoonlijke manier van zaken doen. Ik had gevraagd om even contact te hebben over de verwachte leverdatum en tijd. Prompt werd ik gebeld door een allervriendelijkst heerschap dat keurig de... Prettige persoonlijke manier van zaken doen. Ik had gevraagd om even contact te hebben over de verwachte leverdatum en tijd. Prompt werd ik gebeld door een allervriendelijkst heerschap dat keurig de tijd nam en mij op een zeer prettige manier voorzag van de antwoorden op mijn vragen.

Ook het betalen achteraf bij een webshop waarmee ik nog niet eerder heb gewerkt, vond ik erg prettig.

Persoonlijkheid in het contact.
Reactiesnelheid.

Men zou mij nog de vraag hebben kunnen stellen waarom ik twee stoeltjes bestelde en niet vier of zes. We waren immers al in gesprek. Op die manier kan men eenvoudig uitvinden of ik in de markt ben... Men zou mij nog de vraag hebben kunnen stellen waarom ik twee stoeltjes bestelde en niet vier of zes. We waren immers al in gesprek. Op die manier kan men eenvoudig uitvinden of ik in de markt ben voor meer, gerelateerde aankopen.

Fred halverstad

Mijn ervaring is positief.

Snel antwoord op een vraag en doen wat ze beloven.

Als je googled de website bovenaan aande lijst kom te staan.
Makkelijker in aanmerking komen voor korting als bij Puurdesign.nl uit Eindhoven

Mel

Prijs

Petra

Fijne site, ontzettend snelle levering en tijdens een telefoontje prettig geholpen!

FT

Goede service! Gevraagd of ze de bestelling op een bepaalde dag en tijdstip wilde leveren. Was geen probleem en kreeg netjes een mail ter bevestiging. TOP!!!

Snelle en goede communicatie!

Vind dat de uitstraling van de site nog wel wat verbetert mag worden.

Henriëtte Lentfert

Prima.

Snelheid levering.

Bart Blikman

Super ervaring. Goede info nav bestelling. Zeer snelle levering.

Enorm snel qua reageren nav bestellen. Binnen 16 uur bestelling èn levering. Geweldig!

Ik kan niets bedenken.

Henk Dingeldein

Zeer goede, snelle en duidelijke communicatie! Snelle levering en helder waar zending zich bevindt en wanneer geleverd wordt.