Ludwig

Goedkopste prijs
Snelste levering
Heel vriendelijke service, telefoongesprek
Per mail binnenkort informatie over nieuwe kussen voor box stoelen!

Klantenservice, snelheid

MEIJERS THOMAS

NA EEN SLECHTE ERVARING BIJ EEN WINKEL.
EEN SUPER ERVARING MET DE WEBWINKEL STAYATHOME.
ZELFS NOG GOEDKOPER EN GRATIS THUIS BEZORGD IN BELGIE

SNELLE SERVICE
MEN HOUDT ZICH AAN DE AFSPRAKEN.
GOEDKOPER DAN EN DE WINKEL EN GRATIS THUIS BEZORGD, VOOR ONS IN BELGIE

TIPS KUSSENS VOOR IN DE BOXTUINMEUBELEN.

Laura

Goede, snelle levering. Mooie producten!

Prima informatievoorziening over het verloop van de order!

Ga zo door!!

Kapsalon Leff

Gewoon een aanrader !!!

TC Boskoop

Keurige service, snel geleverd en op nota!

Eyzenbach

Geen enkel probleem bij het bestellen van 2 stoelen.drie jaar geleden al 2stoelen gekocht in een winkel,waren wel duurder.waar ik erg blij mee ben,dat er geen verschil van kleur en derg . was.De... Geen enkel probleem bij het bestellen van 2 stoelen.drie jaar geleden al 2stoelen gekocht in een winkel,waren wel duurder.waar ik erg blij mee ben,dat er geen verschil van kleur en derg . was.De oude stoelen zien er nog steeds als nieuw uit.

Kwaliteit van materiaal is prima.

Alles was goed geregeld,

J. Boekholt

We bestelden onze tuinstoelen op maandagavond en ze werden donderdag werden ze geleverd. Helemaal blij met de stoelen, netjes verpakt, netjes en persoonlijk afgeleverd. Prettige mensen en manier van... We bestelden onze tuinstoelen op maandagavond en ze werden donderdag werden ze geleverd. Helemaal blij met de stoelen, netjes verpakt, netjes en persoonlijk afgeleverd. Prettige mensen en manier van werken.

Netjes, vriendelijk, snel, goede prijs/kwaliteit

?

B. Blonk

Besteld op woensdag, meteen telefoontje ontvangen over de bestelling, donderdag volgende dag een sms over de levering, gebeld door de chauffeur dat de bestelling over 10 minuten geleverd zou worden,... Besteld op woensdag, meteen telefoontje ontvangen over de bestelling, donderdag volgende dag een sms over de levering, gebeld door de chauffeur dat de bestelling over 10 minuten geleverd zou worden, keurig verpakt, echte aanrader! STAYATHOME

Snelle levering!

Tijdstip van de levering minder dan een dagdeel

Doorn

Box tuinstoel gekocht

T.a.v. de verzending zou het fijn zijn als het aflevermoment meer gespecificeerd opgegeven kan worden, naar bijvoorbeeld dagdeel. Mvg, Jojanneke