Esther Kollen

Super! Een echte aanrader!

Er werd heel snel gereageerd op mijn What'sApp . Heel goed dat het mogelijk is om op deze manier te communiceren. Dat voelt prettig en heel persoonlijk. Ik heb in twee fases 6 Box stoelen besteld.... Er werd heel snel gereageerd op mijn What'sApp . Heel goed dat het mogelijk is om op deze manier te communiceren. Dat voelt prettig en heel persoonlijk. Ik heb in twee fases 6 Box stoelen besteld. Martijn informeerde me hierbij over een hoes voor de stoelen. Totaal niet opdringend. Juist handig want daar had ik zelf nog niet aan gedacht! De dag na bestellen, had ik alles in huis.

Geen tips. Ga vooral zo door!

Felicia

Betrouwbare en snelle levering.
Ik beveel iedereen aan om een bestelling te plaatsen bij STAYATHOME.
Vriendelijke en correcte afhandeling.
Precies zoals je mag verwachten.

Hageman

Correcte afhandeling van de bestelling en snelle levering

Anne

Zeer snelle levering! Vandaag besteld, morgen in huis komen ze echt na. TOP!

Doen wat ze beloven in tegenstelling tot sommige andere webshops. Goede communicatie. Ik kom graag nog eens terug. Ga zo door!!!

Piet van eerd

Snelle levering!! Erg goede communicatie!

AlexandraDR

Snelle en correcte levering na mail ivm met product wat niet op website staat.

Snel reactie als je vraag per mail stelt.

Alle producten op de website zetten om online aan te kunnen kopen

Julien Freeth

Snelle reaktie!

fried van kemenade

We bestelden een bankkussen en alles verliep prima

klantgerichtheid en meedenken: kussen was in de kleur niet te krijgen, opdracht gegeven aan bedrijf om er toch een te maken in kleur taupe

Alberda Ed

Alles klopt de snelheid van reageren, de goede prijs, de moderne (design) spullen voor een normale prijs.zelfs om 23.00 uur hebben ze nog gereagerd.
Boven alles, een modern bedrijf waar je van...
Boven alles, een modern bedrijf waar je van op aan kan.
wat jammer was dat twee van de acht besteld kussens een schoonheidsfoutje hadden. ik heb het er bij gelaten omdat bij de erste regenbui je er volgehs mij tich niets meer van ziet.
het ging om een draad die niet gelink was aan de andere en een kring alsof er een pot bier oo heeft gestaan.

frisse vormgeving

nacontrole bij uitlevering

Marijke Top

Zeer klantvriendelijk.
Alles snel en volgens afspraak geregeld.
Een bedrijf om aan te bevelen bij anderen.