Monique van Bokhorst

Zeer betrokken, vriendelijk, serieus, eerlijk

Als de behandeling aanslaat, herstel gaat moeizaam maar de fysiotherapeuten slepen mij als patiënt erdoorheen

Maikel Vos

Als ik bij hun ben geweest zijn altijd mijn klachten verholpen. Krijg goede feedback en oefeningen waar ik wat aan heb om te zorgen dat het resultaat blijvend is. De medewerkers zijn altijd... Als ik bij hun ben geweest zijn altijd mijn klachten verholpen. Krijg goede feedback en oefeningen waar ik wat aan heb om te zorgen dat het resultaat blijvend is. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en hebben verstand van hun werk ieder op zijn eigen specialisatie. Dus ik zou ze zeker aanraden.

Leanne luistert goed en doet gedegen onderzoek. Ze legt goed uit waarom ze dingen wel of niet doet. Denkt mee met de patient en past het behandelplan indien nodig aan om hogere therapietrouw te... Leanne luistert goed en doet gedegen onderzoek. Ze legt goed uit waarom ze dingen wel of niet doet. Denkt mee met de patient en past het behandelplan indien nodig aan om hogere therapietrouw te genereren.

, als je uitlegt waar je last van hebt weten ze precies de plekjes te vinden waar het vandaan komt of wat de mogelijke oorzaak is. De uitleg van de situatie is ook altijd duidelijk & de manier van... , als je uitlegt waar je last van hebt weten ze precies de plekjes te vinden waar het vandaan komt of wat de mogelijke oorzaak is. De uitleg van de situatie is ook altijd duidelijk & de manier van werken ook !

Ik werd goed en effectief behandeld, waardoor mijn klachten snel verdwenen.

Ze nam mij serieus, ze was vriendelijk..en kundig