Kundig, prettig in omgang en communicatie en goede ‘leermeester’ voor stagiair die aanwezig was

Luistert goed naar de klachten, effectieve behandeling en duidelijke oefeningen voorgeschreven. Prettig contact.

Hij luistert naar wat mijn probleem is en overlegt in duidelijke bewoording wat voor stappen er gedaan worden. Hij geeft goed uitleg bij de oefeningen voor thuis.

Totaalplaatje; vriendelijk, maar niet te gemaakt, gewoon hoe het is...vind ik prettig....

Contact met Martijn was goed en professioneel. Persoonlijke begeleiding, aandacht en betrokkenheid hoog. Gericht op wat ik wil bereiken en daarin meebewegen. Goede tips. Zowel om echt (sneller) te... Contact met Martijn was goed en professioneel. Persoonlijke begeleiding, aandacht en betrokkenheid hoog. Gericht op wat ik wil bereiken en daarin meebewegen. Goede tips. Zowel om echt (sneller) te herstellen maar ook begrenzen als nodig. Afwisseling in sportschool vond ik leuk!

Wendy van den Heuvel

Super enthousiast en positief ingesteld! En toch kritisch! Veel deskundigheid en praktische hulp!

Luistert goed, behandeling goed en fijne sessies gehad