Fysio denkt mee en helpt me altijd weer op weg. Super fijn geholpen.

Goede behandeling, fijne communicatie. Goede tips voor wat ik zelf nog kan doen.

Jimmy Reijnders

Prettig in de omgang, geduldig en duidelijk

Fijne omgang met cliënten, deskundig, goed geholpen en oefeningen voor thuis meegekregen

Ze was duidelijk in wat er moest gebeuren. Daarnaast waren de afspraken altijd gezellig en nam ze mij serieus!

Kundig, goede communicatie, ervaren. Komt goed over.

Marleen is een heel warm en fijn mens en zij heeft uitstekende diagnoses gesteld. Allereerst wat betreft mijn knieklachten, vervolgens heeft ze een klacht die ik al langer had ook gediagnostiseerd... Marleen is een heel warm en fijn mens en zij heeft uitstekende diagnoses gesteld. Allereerst wat betreft mijn knieklachten, vervolgens heeft ze een klacht die ik al langer had ook gediagnostiseerd (tot die tijd wist niemand wat ik nu precies mankeerde) en me meteen goede oefeningen daarvoor meegegeven die me helpen. Top fysio!

Ik ben goed en snel geholpen. Afspraken maken ging altijd erg makkelijk en de behandelingen waren doeltreffend. Ook de oefeningen die ik mee kreeg om thuis te doen werden duidelijk uitgelegd en ik... Ik ben goed en snel geholpen. Afspraken maken ging altijd erg makkelijk en de behandelingen waren doeltreffend. Ook de oefeningen die ik mee kreeg om thuis te doen werden duidelijk uitgelegd en ik kreeg hiervan nog filmpjes doorgestuurd zodat ik hier ook makkelijk zelf mee aan de slag kon.

Ze luistert goed naar je probleem, ze neemt je serieus en ze verhelpt je probleem.

Charissa van der Made

De therapeute is heel duidelijk en legt alles goed en bondig uit. Ze werkt op een enthousiaste, motiverende en daadkrachtige manier, die goed aansluit op de belevingswereld van mijn zoon van 11.