Zeer deskundig, doorvragen, goed advies over snel weer actief worden en goede tips over verbetering hardlooptechniek. Erg blij mee!

Hij bespreekt de situatie, luistert goed, kijkt tijdens de behandeling naar de lichamelijke reactie en geeft daarna de juist adviezen, waardoor mijn klachten zijn verdwenen.

Kan zich verplaatsen in patiënten, heeft verschillende technieken om te behandelen en luistert goed naar wat wel of niet comfortabel/houdbaar is tijdens het behandelen. Effectief maar geen beul.

Susanne was mijn behandelaar. Wat een topper! Gezellig maar zeer kundig in handelen en advies!

Heel blij met haar

Luna

Hij legt goed uit wat hij precies gaat doen, toont interesse, nam mij serieus

Caroline Molenaar

Ervaring met paardensport en of klachten wel of niet daaraan gerelateerd zijn. Denkt enorm mee in hoe mijn lijf geschikter kan worden om de sport beter te beoefenen.

Voor iemand met soortgelijke klachten zeker, zeer professioneel behandeld maar resultaat hangt denk ik af of bepaalde behandeling aanslaat of niet (bij mij niet helemaal perfect, ik heb nog wat... Voor iemand met soortgelijke klachten zeker, zeer professioneel behandeld maar resultaat hangt denk ik af of bepaalde behandeling aanslaat of niet (bij mij niet helemaal perfect, ik heb nog wat restklachten die ik denk ik op andere manier moet oplossen)

Als je een afspraak maakt kan je al binnen 24 terecht

Deskundig en doortastend. Een goed gevoel voor humor. Dat zorgde ervoor dat de behandelreeks naast effectief ook gezellig was

Al meerdere fysio therapeuten benaderd. Die waren niet met het bredere plaatje bezig.
Hier werken gedreven mensen. Proffessionele middelen om thuis aan te sterken. Bedankt Leanne! Ik heb je al aanbevolen