8.3/10

Perdijk bv

Via zoekmachine naar ergonomische bureau stoelen gevonden.

de locatie binnen het kantoorgebouw is wat lastig te vinden.

m. te Riele / APxpress Nederland

Ik heb chronische last van mijn onderrug (overbelasting tussenwervelschijven) en ben op zoek gegaan naar een ergonomisch verantwoorde bureaustoel met actieve zit. Na Spinalis op internet te hebben...

Twee weken test-periode is erg makkelijk, de juiste keuze maken is hierna niet moeilijk.

J.J. Doff - UMCG

Op zich zijn de ervaringen goed al moet ik wel zeggen dat meerdere dagen op de stoel zitten mij moeilijk afgaat. Ik wissel dan ook regelmatig af met mijn oude statische bureaustoel. De service van...

Zie boven

ITM

De Spinalis Spider is een hele fijne stoel om de hele dag op te werken.

Het is fijn dat je de stoel eerst 2 weken mag uit proberen.

Het is een hele andere manier van zitten, even de wenperiode doorkomen maar dan is het ook echt een aangename stoel om in te zitten

de snelle levering en de klantvriendelijkheid

Stedenbouwkundig tekenaar

Ondanks een hernia kan ik prima zitten op de Spinalis-Spider. Een erg prettige stoel.

Prima service, flexibel in proefperiode, prima stoel!

Koot IT services

Prima bedrijf met prima service..

Probeerperiode.

Prima en mooie stoel tegen een aanvaardbare prijs.
advisering ivm stoel en hoogte bureau is van wezenlijk belang

B.F. Renirie Apotheek Maasduinen

De beweeglijkheid vind ik fijn, maar het duwen in de rug mis is. Of doe ik iets niet goed?

Spinalis bureaustoel

Deskundig advies, snelle levering, mogelijkheid tot uitproberen. De stoel zelf bevalt prima, ik heb minder rugklachten en kan makkelijk een hele dag werken. Bovendien is deze stoel veel praktischer dan de zitbal waarop ik tot nu toe moest zitten.