Crans

Snelle levering en werkt perfect!

Stef

Na enkele jaren terugkijken, erg positief. We hebben in totaal 10 speedcomforts in de woonkamer: 2 per radiator en 4 in de convectorput.
We hebben de temperatuur van de cv lager kunnen zetten...
We hebben de temperatuur van de cv lager kunnen zetten en heb ook nog het maximaal vermogen iets teruggeregeld. Zonder de ventilatoren duurde het lang voordat het lekker warm was. Met de ventilatoren merk je echt dat de warmte verdeling sneller gaat, zeker vanuit de convectorput!
Eerlijk is eerlijk, zonder ventilatoren en 80 graden door de radiatoren is ook heerlijk. Maar met het oog op de portomonee en daarbij ook minder verbruik zijn de ventilatoren een welkome aanvulling.
Wanneer ik naar het gasverbruik kijk dan zijn we tussen de 150 en 250 m3 erop vooruit gegaan. Nu we de kozijnen hebben vervangen is het nog beter gegaan.

Tips: kijk vooraf even of je de kabels mooi kan verwerken. Dit met name voor de convectorput.
Twijfel niet de veel om dit wel of niet te kopen. Start desnoods met een kleine set en later deze uitbreiden. Besparing lijkt wellicht beperkt, maar merken maar al deze jaren dat ze al veel hebben opgeleverd en dat het comfortabel is.

Lismont

Bestelling geplaatst. Snel opgevolgd door SpeedComfort en BPost. Ventilators geinstalleerd en inderdaad goed resultaat! Knap product en kost/baat = 100%. Komt als geroepen in deze tijd van... Bestelling geplaatst. Snel opgevolgd door SpeedComfort en BPost. Ventilators geinstalleerd en inderdaad goed resultaat! Knap product en kost/baat = 100%. Komt als geroepen in deze tijd van energiecrisis. Kijk bij installatie wel goed na waar de warm water binnenkomt in je radiator en plaats de temperatuurvoeler daar zo dicht mogelijk bij zodat de ventilators snel reageren. šŸ‘

Frank Vermunt

Eenvoudig bestellen, snel geleverd, makkelijke montage, en het werkt meteen.
Eenvoudig bestellen, snel geleverd, makkelijke montage, en het werkt meteen.
MIn vrouw en ik ervaren na 2 dagen al dat het comfortabeler warm wordt en dat de thermostaat alvast een halve graad lager kan (later mss meer).
Verder was de 2e levering niet compleet (daarom geen 5 sterren), maar de helpdesk was meteen bereikbaar en loste het op door het ontbrekende deel na te sturen (daarom 4,5 ster).

Beste Frank Vermunt,
Beste Frank Vermunt,
Bedankt voor uw reactie en goed om te lezen dat u tevreden bent. Soms kan er in het proces een fout optreden. Wanneer dit het geval is, proberen wij dit zo snel en goed mogelijk op te lossen. Veel plezier met de SpeedComforts en graag tot een volgende keer.

Kees H

Contact gehad via de telefoon en ik ben prettig geholpen heb ze net geĆÆnstalleerd en geprobeerd en het werkt ze draaien maar je voelt helemaal niets boven de radiator.

M.Benoy

Zeer betrouwbaar, snelle en volledige levering

Rien van Vugt

Kamer warmt sneller op en ik kan nu ook de aanvoertemperatuur lager zetten zonder dat het comfort minder wordt. Snelle levering, bij 1 duoset ontbrak een verbindingskabel maar na 1 telefoontje werd... Kamer warmt sneller op en ik kan nu ook de aanvoertemperatuur lager zetten zonder dat het comfort minder wordt. Snelle levering, bij 1 duoset ontbrak een verbindingskabel maar na 1 telefoontje werd dat direct toegestuurd

Beste Rien van Vugt,
Bedankt voor uw reactie en fijn om te lezen dat u goed bent geholpen. Mocht u verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
Fijne dag!
Team...
Beste Rien van Vugt,
Fijne dag!

I.L. van Putten

Positief:, vlotte en juiste levering, interessant product, slim bedacht, gemakkelijk te installeren. De werkzaamheid zal past blijken als ik ga stoken; daar is het nu te vroeg voor. Ik ben heel... Positief:, vlotte en juiste levering, interessant product, slim bedacht, gemakkelijk te installeren. De werkzaamheid zal past blijken als ik ga stoken; daar is het nu te vroeg voor. Ik ben heel benieuwd.

Petra

Snelle levering via DHL en alles in orde. Installatie is makkelijk en even thermostaat omhoog gezet om het geluid te testen en dat is bijna niets, heel fijn. Helaas heb ik me verkeken op de... Snelle levering via DHL en alles in orde. Installatie is makkelijk en even thermostaat omhoog gezet om het geluid te testen en dat is bijna niets, heel fijn. Helaas heb ik me verkeken op de stroomaansluiting en dacht dat de thermostaat aansluiting aan de ene en de adapter aan de andere kant zou zitten. Dat is helaas niet zo en levert probleem in de convectorput. Is het nodig perse nodig om de thermostaat bij de ingang van het warme water te plaatsen of kan het ook op aan de uiteinde van de convertor? Ik kan het niet in de FAQ lezen.

Nu benieuwd naar hoe het in de praktijk gaat werken en wat het rendement zal zijn. Daarom 4 sterren omdat ik daar nog geen oordeel over kan geven.

Beste Petra,
Bedankt voor uw reactie en fijn om te zien dat de ventilatoren amper geluid maken.
Beste Petra,
Voor wat betreft de sensor raden wij aan deze bij de toevoer van het warme water te plaatsen. Dit omdat de SpeedComforts dan eerder gaan draaien op het moment dat u de verwarming aanzet. Mocht u ervoor kiezen om de sensor aan het andere uiteinde te plaatsen, dan zullen de ventilatoren wat later beginnen met draaien. Het effect van de SpeedComforts zal nog steeds merkbaar zijn maar op een iets later moment dan wanneer de sensor bij de aanvoer zit.
Hopelijk geeft dit voldoende antwoord op uw vraag. Zo niet, dan kunt u gerust contact met ons opnemen via de het contactformulier op de website of telefonisch.
Vriendelijke groet,