Ingrid

Positief: snelle levering, radiator ventilatoren waren makkelijk te installeren en werken prima

Jesse V

Prima bedrijf, maar ik merk het verschil in de woonkamer niet, na de installatie van deze speedcomforts. De temperatuur zou wat hoger worden, zonder dat ik de kachel hoger hoef te zetten, maar dat... Prima bedrijf, maar ik merk het verschil in de woonkamer niet, na de installatie van deze speedcomforts. De temperatuur zou wat hoger worden, zonder dat ik de kachel hoger hoef te zetten, maar dat gebeurt niet. Er verandert helaas niets.

E. Harreveld

Het is ok. Snel respons van helpdesk via de mail. Ze proberen ook issue op te lossen, maar wel vnl via verkoop met korting (die ze niet specificeren) van hun eigen spullen die je dan weer moet... Het is ok. Snel respons van helpdesk via de mail. Ze proberen ook issue op te lossen, maar wel vnl via verkoop met korting (die ze niet specificeren) van hun eigen spullen die je dan weer moet bestellen en laten bezorgen, extra kosten voor de klant. Telefonische helpdesk heeft weinig kennis. Productinformatie op de site is redelijk. Een aantal cruciale gegevens staan daar niet in en ik heb ook nog niet gezien dat dit aangevuld wordt. Als je deze spullen wilt aanschaffen ga dan vooral eerst uitgebreid mailen met dit bedrijf om de juiste spullen in één keer aan te schaffen en kijk ook naar de in de bouwmarkt beschikbare spullen zoals een simpel 220V verlengsnoer

Peter

Het is een prima product en onze thermostaat staat min. 1 graad lager.
Het is een prima product en onze thermostaat staat min. 1 graad lager.
Echter het onderdeel met de magneetjes kan gemakkelijk kapot gaan. Deze kun je niet los bestellen en hoe blijft je speedcomfort dan hangen?

Roger Dommisse

Snelle en verzorgde levering

Reinhard Müller

Super Service

Willem Geert Schenk

HansM

Website/-shop is overzichtelijk en bestellen was makkelijk