Laura Benvenuti

Goed product snel geleverd

R. Roos

Na bestelling de volgende dag al in huis. Keurig een paar dagen later nog een mail met tips. Nog te kort in huis om speed comforts te beoordelen.
R.Roos.

Mj Dek

Zeer wisselende ervaring.
Betellingen gaan vlot maar het inruilen van kapotte onderdelen ZEER moeizaam !

Jack Jennekens

Gemakkelijk bestellen, prompte levering

François Janssens

Alles klopt!

Bram Dijkdrent

Product in de avond besteld en de volgende ochtend in huis

martin horsman

17 Jan iets besteld, nu 10 dagen later nog niets ontvangen. Ook geen mail dat het vertraging opgelopen heeft.

Reactie SpeedComfort:

Beste Martin, wat vervelend te horen dat je nog niets ontvangen hebt. Ik ga het direct voor je uitzoeken en kom hierop bij je terug op je eigen emailadres. Vriendelijke groet, Team SpeedComfort

Marcel van Kessel

Belachelijk dat je voor een kabeltje voor in de brievenbus €5,95 verzendkosten moet betalen. 2 postzeges was ook voldoende geweest

Reactie SpeedComfort:

Beste Marcel, dank voor je reactie. Wij begrijpen dat €5,95 hoge verzendkosten zijn voor het opsturen van een kabeltje. Wij werken samen met een fulfillment-center waarvandaan al onze producten... Beste Marcel, dank voor je reactie. Wij begrijpen dat €5,95 hoge verzendkosten zijn voor het opsturen van een kabeltje. Wij werken samen met een fulfillment-center waarvandaan al onze producten verstuurd worden. Dit is een geautomatiseerd proces, waarbij de orders gepicked worden, verpakt worden en per pakketdienst opgestuurd worden. Helaas is hier niet de mogelijkheid voor maatwerk en verzending met 2 postzegels. Hopelijk heb je hier begrip voor. Vriendelijke groet, Team SpeedComfort

Johanna Leenders

Door een verkeerde adressering is het pakket terug gestuurd door Post NL. Zodra het pakket bij u aangekomen is wordt het opnieuw naar mij gestuurd. (Heb inmiddels bij Post NL gezien dat het pakket... Door een verkeerde adressering is het pakket terug gestuurd door Post NL. Zodra het pakket bij u aangekomen is wordt het opnieuw naar mij gestuurd. (Heb inmiddels bij Post NL gezien dat het pakket naar U is gestuurd)