Mario de Deugd

Bij eerste levering van 2 duosets ontbrak in 1 doos een magneetje van de sensor en in de andere de adapter. Dan denk je: "Hoe kan ik bewijzen dat ik iets niet gehad hebt?". Ze moeten je dan op je... Bij eerste levering van 2 duosets ontbrak in 1 doos een magneetje van de sensor en in de andere de adapter. Dan denk je: "Hoe kan ik bewijzen dat ik iets niet gehad hebt?". Ze moeten je dan op je woord geloven. Maar beiden zijn direct nageleverd na melding. Dus goede service alleen zou ik de inpakafdeling aanraden de inhoud van de dozen beter te checken alvorens ze te verzenden.

C. Vendelbosch

Ruim 2 jaar geleden drie radiator ventilatoren aangeschaft en dat bleek een goede aankoop. Het is sneller aangenaam in de ruimte. Nu bleek dat ze alle 3 niet meer aangingen als de cv hoger was... Ruim 2 jaar geleden drie radiator ventilatoren aangeschaft en dat bleek een goede aankoop. Het is sneller aangenaam in de ruimte. Nu bleek dat ze alle 3 niet meer aangingen als de cv hoger was gezet.
Van alles geprobeerd zelfs het warme mes op de thermostaten. Geen resultaat.
Via mailwisseling contact gehad en na enkele mails kregen we nieuwe thermostaten toegestuurd. De oude retour via antwoordnummer.
De 10 jaar garantie op het product werd netjes uitgevoerd, klasse. En ze doen het weer als voorheen.

Vera P.

Zeer tevreden

Hans Gieles

Ik bestelde een trio-set via BespaarBazaar - volgende dag in huis - meteen geïnstalleerd - meteen effect! Op de energierekening moet ik het nog gaan terugzien, natuurlijk, maar ik heb vertrouwen in... Ik bestelde een trio-set via BespaarBazaar - volgende dag in huis - meteen geïnstalleerd - meteen effect! Op de energierekening moet ik het nog gaan terugzien, natuurlijk, maar ik heb vertrouwen in het product. Jammer dat het binnenkort weer lente en zomer gaat worden :-) !

Stef de Vrind

Goede informatie gekregen per telefoon en snel geleverd

Eric Kruis

Snelle levering, super service

Pietersen

Vlotte aflevering

Emile Wouters

Levering van de bestelde producten verloopt prima. Het beeldverhaal op de site is geluidloos wat erg jammer is. Wat ook bevreemdend werkt is dat er geen duidelijke NEDERLANDSE handleiding wordt... Levering van de bestelde producten verloopt prima. Het beeldverhaal op de site is geluidloos wat erg jammer is. Wat ook bevreemdend werkt is dat er geen duidelijke NEDERLANDSE handleiding wordt meegestuurd. De aansluiting en werking van de thermostaat is onduidelijk. Klantvriendelijkheid kan een stuk beter. Na contact vanuit Speed Comfort is mijn ervaring besproken en zijn de onduidelijkheden opgelost.

J. van de Corput

Bijzonder positief. Snelle service toen een element niet goed functioneerde. Klantvriendelijk in communicatie.

Andreas Groll

Hallo allemaal, ik ben enthousiast. De modules lopen perfect en de kamers zijn in zeer korte tijd gelijkmatig warm. Hartelijke groeten