Welke score geeft u het personeel? Score 5 is het hoogst
Welke score geeft u de hygiëne? Score 5 is het hoogst

Vaker gebruik gemaakt van deze spa & het blijft een top belevenis!!

Hajar

Lekker genoten met mijn vrindin en alles was naar wens. Heerlijk groot en ruim en top service👌🏻

Heerlijk genoten

Naoual

Heerlijk genoten. Het is lekker ruim en zwembad groot genoeg.

Karima Elkharoubi

Heerlijk genoten met m'n gezin. De kids vonden het zwembad en de bubbelbad heeerlijk. Wat ik het belangrijkst vond was dat het erg hygiënisch was allemaal. Het ziet er allemaal prachtig en nieuw uit... Heerlijk genoten met m'n gezin. De kids vonden het zwembad en de bubbelbad heeerlijk. Wat ik het belangrijkst vond was dat het erg hygiënisch was allemaal. Het ziet er allemaal prachtig en nieuw uit en het eten was er snel en lekker warm!

Zahra

Heerlijk ontspannen en puur genoten.
Heerlijk ontspannen en puur genoten.
Makkelijk online te boeken. Kreeg direct een mail ter bevestiging en herinnering toen de datum naderde. Supervriendelijk personeel, telefonisch ook goed te bereiken, alles supergoed, snel en duidelijk uitgelegd. Heel knap.

De jacuzzi heeft 3 standen, is perfect op temperatuur, ligt heerlijk en de stralen zijn geweldig.
Zwembad is ook perfect op temperatuur, superruim en je kan er vrijuit in zwemmen. Stoombad en sauna waren snel aan en hadden ook de perfecte stoom en warmte.
Schoon toilet, aparte doucheruimte zelfs aanwezig naast de 3 open doucheruimtes en een stortemmer (koud water).

Genoeg ruimte om jezelf uit en aan te kleden, je haren te fohnen en er is genoeg keuze aan snack, eten en drinken. Kortom GEWELDIG!

Fatiha

Wij hebben ontzettend genoten van de Spa avond en van de heerlijke hapjes en Marokkaanse thee. We hebben alweer een 2e datum geprikt en komen hier snel terug. Onze gastvrouw was ook heel vriendelijk!

Hamza

Heb hier met mijn partner het heel erg naar me zin gehad en heerlijk tot rust gekomen, alles was lekker op temperatuur en personeel is vriendelijk

Heerlijk ontspannen