Welke score geeft u het personeel? Score 5 is het hoogst
Welke score geeft u de hygiëne? Score 5 is het hoogst

Familie Lommers

Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke uileg over de faciliteiten. Super zwembad/whirlpool. Top service en heel belangrijk: de hygiënestandaard is zeer hoog! Tot rust komen op hoog niveau, ook... Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke uileg over de faciliteiten. Super zwembad/whirlpool. Top service en heel belangrijk: de hygiënestandaard is zeer hoog! Tot rust komen op hoog niveau, ook kindvriendelijk.

Mw Singh Bajwa

We zijn hier vaker geweest. Altijd een fijne ervaring.

Aziza

Voor mij is het de 2e keer dat ik er ben geweest, fijne ervaring alleen jammer van de aanvangtijd dat het inclusief het omkleden is waardoor je tijd mist en eerder eruit moet. Wie weet kan dit in... Voor mij is het de 2e keer dat ik er ben geweest, fijne ervaring alleen jammer van de aanvangtijd dat het inclusief het omkleden is waardoor je tijd mist en eerder eruit moet. Wie weet kan dit in de toekomst veranderen.

Sabina

Hele fijne ervaring gehad erg tevreden over alles

Fouad

Super vriendelijk welkomst gehad. Alles netjes uitgelegd en alles was netjes schoon en de faciliteiten waren ook super. Temperatuur goed en heerlijk genoten samen met mijn gezin. Een aanrader en wij... Super vriendelijk welkomst gehad. Alles netjes uitgelegd en alles was netjes schoon en de faciliteiten waren ook super. Temperatuur goed en heerlijk genoten samen met mijn gezin. Een aanrader en wij komen terug In sha Allah. :)