Welke score geeft u het personeel? Score 5 is het hoogst
Welke score geeft u de hygiëne? Score 5 is het hoogst

Khadija

Was top en schoon .bedankt Ahlam

A.Toumi

Heerlijk ontspannen , lekker schoon en vriendelijk personeel toppers! Echt een aanrader

Habib

Wat een rustgevende ervaring. De gastheer heeft ons alles uitgelegd. Het is er erg schoon.

Er is een zwembad, sauna en jacuzzi. Je hebt er meerdere douches en een toilet. Een relaxgedeelte om wat te eten/drinken.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Pelupessy

Wat hebben wij hier genoten, samen met onze kinderen. Super goede, vriendelijke service. Heel erg schoon. Echt een goede plek om samen te relaxen.

Familie Lommers

Heel ontspannen. Shoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Younes

Heerlijke ervaring, aanrader

Latifa

Altijd een fijne ervaring gehad met Relax Center. Echter, deze locatie was erg koud.

Hafsa

Ik heb heerlijk genoten! Het is schoon en vriendelijke medewerkers.

Abygail

Prachtig relax center met jacuzzi, sauna en zwembad. Je hebt alles voor jezelf, dus alle vrijheid om te doen wat je wilt. Je kan zelfs je eigen muziek afspelen via Bluetooth. Ook kan je, zonder... Prachtig relax center met jacuzzi, sauna en zwembad. Je hebt alles voor jezelf, dus alle vrijheid om te doen wat je wilt. Je kan zelfs je eigen muziek afspelen via Bluetooth. Ook kan je, zonder iemand anders te zien, eten en drinken bestellen. De kipnuggets waren echt ontzettend lekker! Geweldige plek om even tot rust te komen dus, zeker een aanrader.