Welke score geeft u het personeel? Score 5 is het hoogst
Welke score geeft u de hygiëne? Score 5 is het hoogst

Narcis

Leuke eerste kennismaking. Goede uitleg, schone en nette accommodatie.
Leuke eerste kennismaking. Goede uitleg, schone en nette accommodatie.
Duur van bezoek beetje onderschat, waardoor afronding gehaast en opgejaagd was. Vooral omdat je zelf ook een rol hebt in het schoon/droog achterlaten.

Prachtige ruimte! Hele fijne beleving!

Ontspannend !

Tuba Ozcan

Een hele fijne ervaring. Zowel zwembad als jacuzzi als stoombad waren schoon, service was goed, wij hebben er enorm van genoten. Bedankt voor de gastvrijheid team Spa puur en rein.

Amina

Heerlijk ontspannen, even weg van de dagelijkse sleur en een gezellig momentje met ons gezin in prive-sfeer. Ruim zwembad, schoon en altijd een vriendelijk ontvangst.

Rabia Öznur

Het was enorm schoon, dat ten eerste. Ook werden we heel goed verwelkomd. De dame in kwestie heeft ons alles goed uitgelegd. Wij hebben enorm genoten van alle faciliteiten. Zeker weten voor... Het was enorm schoon, dat ten eerste. Ook werden we heel goed verwelkomd. De dame in kwestie heeft ons alles goed uitgelegd. Wij hebben enorm genoten van alle faciliteiten. Zeker weten voor herhaling vatbaar!