Spando

Joyce Wolters & Robbert Dacier

Prettig en fijn. Gezellige mensen die goed werk leveren

Mw Cheret

Van te voren onze wensen besproken. Het plafond werd gemonteerd en er waren problemen omdat het niet zo kon zoals afgesproken. De monteurs hebben hun uiterste best gedaan om tot een goed resultaat... Van te voren onze wensen besproken. Het plafond werd gemonteerd en er waren problemen omdat het niet zo kon zoals afgesproken. De monteurs hebben hun uiterste best gedaan om tot een goed resultaat te komen. Het was wel met hindernissen maar het eindresultaat is top!

Hub Stultiens

Alles volgens afspraak geleverd en gemonteerd op een zeer accurate en nette manier. Toptien.

Leo

Plafond goed geplaatst wel duur 1470 euro voor gangetje denk 9 m2, fout gemaakt verkeerde spotjes geplaast zeer moeilijk bereikbaar uiteindelijk alles naar wens opgelost

Vd kerkhof

De ervaring is goed de verkoper is langs geweest heeft alles duidelijk uitgelegd verschillende voorbeelden laten zien
Planning heeft ons goed geholpen Als er vragen waren werden we netjes...
Planning heeft ons goed geholpen Als er vragen waren werden we netjes geholpen de monteurs hebben netjes en goed werk geleverd het plafond ziet er mooi en strak uit.

Teun Driessen

Vanaf het eerste contact met SPANDO had ik het idee dat ik als klant centraal stond. Zowel bij de telefonisten, de adviseur en de vakmannen. Vanuit alle hoeken wordt er mee gedacht om het voor U... Vanaf het eerste contact met SPANDO had ik het idee dat ik als klant centraal stond. Zowel bij de telefonisten, de adviseur en de vakmannen. Vanuit alle hoeken wordt er mee gedacht om het voor U als klant aan al Uw wensen te laten voldoen.

Tijdens de montage wordt er keurig, netjes, precies en gezellig gewerkt door heel vriendelijk personeel die niet te beroerd zijn iets aan te passen als U het toch net iets anders wilt.

Al met al, een top service van een top bedrijf!

Hanssen

Goede service en snelle levering!!

Een prachtig nieuw plafond binnen 1 dag!