Solfelt

Lotte Van Oorschot

Too

Arthur van der Voort

Geweldig contact met een prettige service. Het bedrijf is telefonisch meer dan prima bereikbaar. Ik zou zo weer meubels bestellen!

Hilde Kars

Goed, duidelijk

Britt Slief

Ik heb meerdere artikelen gekocht bij Solfelt en ben ontzettend tevreden over de uitstraling en kwaliteit. Elke dag geniet ik van de prachtige Eichholtz stoelen ;) Daarnaast communiceert Solfelt... Ik heb meerdere artikelen gekocht bij Solfelt en ben ontzettend tevreden over de uitstraling en kwaliteit. Elke dag geniet ik van de prachtige Eichholtz stoelen ;) Daarnaast communiceert Solfelt goed en persoonlijk. De levering was snel en zorgvuldig. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar stijlvolle en hoogwaardige meubels!

Marcel Nabarro

Super aardige gasten, mooie spullen en heel behulpzaam.

Evelien

Hele goede service en prachtige loungeset!

Leo Buijtelaar/ Nuovo Formula Consultants B.V.

Vervelend dat de vennootschap niet bestaat zoals op de factuur staat en wij de BTW niet terug kunnen vorderen

Reactie Solfelt:

Goedemorgen Leo,
Goedemorgen Leo,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We begrijpen het bericht alleen niet helemaal. Wij zijn een bestaand bedrijf, dat kun je vinden via deze link: https://www.kvk.nl/orderstraat/product-kiezen/?kvknummer=774787970000&origq=Solfelt
We hebben de BTW-factuur nogmaals per mail toegestuurd, daarmee kan je de BTW alsnog terugvorderen.
We hopen dat je nog steeds blij bent met je stoelen en we zouden het waarderen als je je review wilt herzien.
Team Solfelt

Danielle

We zijn enorm goed geholpen. We hadden helaas veel problemen met onze super mooie lamp (lag telkens aan de lamp zelf). Maar alles is echt heel keurig opgelost. Echt complimenten voor de goede... We zijn enorm goed geholpen. We hadden helaas veel problemen met onze super mooie lamp (lag telkens aan de lamp zelf). Maar alles is echt heel keurig opgelost. Echt complimenten voor de goede afhandeling. Heel fijn!

Ria Westphal

Geweldig