Solfelt

ML

Zeer goed! Snel, vriendelijk en behulpzaam.

Lisette

Een super lamp en tafel besteld bij Solfelt. Lamp was helaas stuk geleverd maar hier, na melding gemaakt te hebben, binnen een uur een reactie met oplossing op ontvangen. Geweldige service! Stellen... Een super lamp en tafel besteld bij Solfelt. Lamp was helaas stuk geleverd maar hier, na melding gemaakt te hebben, binnen een uur een reactie met oplossing op ontvangen. Geweldige service! Stellen nooit teleur.

Punt

Ongeveer anderhalf jaar geleden 6 stoelen gekocht bij Solfelt, dat verliep prima. Na intensief gebruik ging het met 2 stoelen wat minder en kregen we problemen met de rugleuning zonder echt een... Ongeveer anderhalf jaar geleden 6 stoelen gekocht bij Solfelt, dat verliep prima. Na intensief gebruik ging het met 2 stoelen wat minder en kregen we problemen met de rugleuning zonder echt een oorzaak te vinden. Contact opgenomen met Solfelt en wat heen en weer gebeld, gemaild. Binnen 2 weken bezorgden ze 2 nieuwe stoelen!! Dat is service (!) en net als vorige keer, alles super netjes en goed geregeld. Dank jullie wel mensen van Solfelt!!

praktijk voor haptotherapie wellenberg

Prachtige poef. snel en heel prettig contact.

Leontien Van Der Kaay

Kunst klimop voor op balkon
Snelle service goed advies

Sebastiaan

Ik heb 2 banken besteld en 3 kamerplanten. Echt een top service! Ik kon altijd terecht voor vragen en heb door hun advies zelfs mijn huiskamer anders ingericht! Kom zeker terug

Wouter

Goede service, snelle levering

Steph Harris

Excellent service, products arrived when they said and were delivered and assembled with care

Hans Lammers

Na lang zoeken naar stoeldoppen voor Borek enveelvuldive negatieve reacties uiteindelijk bij Solfelt belandt. Prima en deskundig te woord gestaan en binnen enkele dagen deze blijkbaar "exclusieve"... Na lang zoeken naar stoeldoppen voor Borek enveelvuldive negatieve reacties uiteindelijk bij Solfelt belandt. Prima en deskundig te woord gestaan en binnen enkele dagen deze blijkbaar "exclusieve" doppen mogen ontvangen chapeau.

Dorien

Erg tevreden over de service van Solfelt vanaf begin tot eind! Lamp van Eichholtz besteld en deze is vervolgens prachtig opgehangen. Vriendelijk, professioneel, behulpzaam en snel. Ik kom hier zeker... Erg tevreden over de service van Solfelt vanaf begin tot eind! Lamp van Eichholtz besteld en deze is vervolgens prachtig opgehangen. Vriendelijk, professioneel, behulpzaam en snel. Ik kom hier zeker vaker terug!