Solfelt

Hera

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Helaas is dit niet altijd vanzelfsprekend. Solfelt (Tom) brengt het echter in de praktijk.
Goede communicatie en stipte levering.
Mogelijkheid tot...
Goede communicatie en stipte levering.
Mogelijkheid tot achteraf betalen of in termijnen.

miriam

Supermooie producten en uitstekende service!

Nicole Welsink

Goede persoonlijke service en mooie producten!

Nicole van Dal

Top service! Heel blij met mijn mooie eichholtz stoelen. 2 van de 4 stoelen waren in de eerste instantie zoek geraakt door PostNL. Nadat ik navraag had gedaan bij Sofelt heeft Tom meteen 2 nieuwe... Top service! Heel blij met mijn mooie eichholtz stoelen. 2 van de 4 stoelen waren in de eerste instantie zoek geraakt door PostNL. Nadat ik navraag had gedaan bij Sofelt heeft Tom meteen 2 nieuwe stoelen besteld en is ze zelf direct komen brengen. Mijn set was een aantal dagen later dus alsnog compleet :-)

Omar

Ben heel blij met de spiegel die ik besteld heb! Prachtige kwaliteit en heel snel geleverd. Kon er direct van gaan genieten, als ik de slaapkamer ga doen kom ik zeker terug! Al met al een... Ben heel blij met de spiegel die ik besteld heb! Prachtige kwaliteit en heel snel geleverd. Kon er direct van gaan genieten, als ik de slaapkamer ga doen kom ik zeker terug! Al met al een professionele partij!

Dorinde Brouwer

De lamp van onze dromen werd super snel gratis bezorgt. Bij ophangen bleek er een schroefje niet goed, binnen 2 dagen een nieuwe set bevesigingsmateriaal via de post gekregen! Leuke en vriendelijke... De lamp van onze dromen werd super snel gratis bezorgt. Bij ophangen bleek er een schroefje niet goed, binnen 2 dagen een nieuwe set bevesigingsmateriaal via de post gekregen! Leuke en vriendelijke webshop!

Leontien

Zeer zeer vriendelijk en enorme service

marnick

Tot mijn verbazing zie ik een verzameling copy cats
straf om daar uw business rond op te bouwen
shame on you

Reactie Solfelt:

Hoi Marnick,
Hoi Marnick,
Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe of wat ik hier op moet reageren. Zou je me misschien kunnen bellen of mailen via de contactgegevens op onze site? Dan kunnen we samen bespreken wat hier aan de hand is. Ik hoor graag van je.
Tom Ridder

De Interieurcoaches

Exclusief,Design,Betaalbaar met klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Samia

Ik ben zeer tevreden over de service!
Ik ben zeer tevreden over de service!
Ben heel erg goed op weg geholpen en mocht zelfs bij de showroom langs gaan om de producten te bekijken. Vragen over de producten worden netjes en tijdig beantwoord.