Solfelt

Punt

Ik ben zeer tevreden over solfelt. Waren op zoek naar goede eetkamer stoelen, waar ik goed op zitten kon met mijn rug problemen. Meedenkend en eerlijk en goed advies...om de snelle service ook niet... Ik ben zeer tevreden over solfelt. Waren op zoek naar goede eetkamer stoelen, waar ik goed op zitten kon met mijn rug problemen. Meedenkend en eerlijk en goed advies...om de snelle service ook niet te vergeten! Vriendelijk en netjes, echt klasse!

Özlem Durmaz

Een fantastisch bedrijf met geweldige service en niet alleen totdat je iets hebt gekocht !! De naservice heb ik niet eerder mogen ervaren, petje af. De mannen denken en handelen out of the box…en de... Een fantastisch bedrijf met geweldige service en niet alleen totdat je iets hebt gekocht !! De naservice heb ik niet eerder mogen ervaren, petje af. De mannen denken en handelen out of the box…en de artikelen (in mijn geval een bank en fauteuil) zijn van hoge kwaliteit….je kunt het het beste zelf ervaren. Dankjewel Guys !!

Britte

Snelle service, altijd bereikbaar, vriendelijk en prachtige meubels! Heel erg tevreden over Solfelt!

Jordy

Goed geholpen door de klantenservice, product even later besteld en dezelfde avond nog telefonisch contact over een aflevermoment.

Audrey

Zeer vriendelijk en goed geholpen door Guus. De service is uitstekend!

Raisha

Solfelt geef ik 10 sterren!!! Super vriendelijk geholpen en er was zoveel geduld met ons tijdens het heel proces. Wij hebben 4 maanden lang contact gehad met Guus en altijd meteen antwoord gehad op... Solfelt geef ik 10 sterren!!! Super vriendelijk geholpen en er was zoveel geduld met ons tijdens het heel proces. Wij hebben 4 maanden lang contact gehad met Guus en altijd meteen antwoord gehad op al onze vragen/zorgen. De nazorg was ook TOP!
1 product was beschadigd bij levering en dat werd meteen vervangen door een nieuwe. Nog nooit zo een top ervaring gehad met een bedrijf!

van Leeuwen

Ik kwam via internet bij Solfelt terecht. Ik ben heel goed geholpen door Tom. Ik had wat vragen over een zijden plant en kreeg meteen reactie. De plant was niet op voorraad in de winkel, maar hij... Ik kwam via internet bij Solfelt terecht. Ik ben heel goed geholpen door Tom. Ik had wat vragen over een zijden plant en kreeg meteen reactie. De plant was niet op voorraad in de winkel, maar hij werd toch heel snel geleverd in een keurige en stevige verpakking. Ik ben heel blij met de plant. Hij is nog mooier dan op de foto’s. Er zijn veel bedrijven die nog wat kunnen leren van de service en klantvriendelijkheid bij Solfelt!

Isabell Helder

Ontzettend blij met onze Lamp Argento van Eicholtz. De lamp hangt prachtig in onze verbouwde woning. De levering van Solfelt was snel en correct!

John

Solfelt is werken met compassie ( committent en passie )
Ik kan over Solfelt het volgende zeggen.
In december 2021hebben wij twee lampen van het merk Eichholtz aangeschaft.
1....
Solfelt is werken met compassie ( committent en passie )
Ik kan over Solfelt het volgende zeggen.
In december 2021hebben wij twee lampen van het merk Eichholtz aangeschaft.
1. Solfelt bestaat uit een team van jonge ondernemers die hun commitment naar de Klanten zeer
hoog in hen vaandel hebben staan.
Dit heb ik ondervonden in de zeer prettige communicatie via telefoon dan wel email met een van de eigenaren, Guus.
2. Daarnaast speelt tevredenheid een belangrijke rol bij Solfelt.
Bij Solfelt is de klus pas geklaard als het item ( in ons geval nu drie lampen van het merk Eichholtz) naar de tevredenheid zijn geleverd en geplaatst.
3. Eigen ophangservice
Bij ons werden de lampen geplaatst op de door ons gewenste plekken , door Jordi.
Jordi verstaat zijn vak en dat is te zien in zijn committent naar Solfelt en de producten die door Solfelt aan Jordi worden toevertrouwd en de klanten, hij werkt netjes en is zeer prettig in de
omgang.
Ik wens het team van Solfelt heel veel succes toe. Het is bewonderenswaardig om te zien hoe een jonge
team van ondernemers achter de producten staan die zij verkopen en de passie waarmee zij dit doen ,echt SUPER!!
Ik zal in de toekomst zeker weer contact opnemen met Solfelt.