J Maurits

Supergoede sevice

Correcte afspraken super kwaliteit en vriendelijke medewerkers.

Plooijer

Zeer goed

Geautomatiseerd klantproces. Kundige, aardige mensen

Claesen Guido

Het bestellen verliep heel vlot in de duidelijke site. Deze screen was wel beter dan de vorige. Bij de vorige moeten wij veel meer draaien, waarschijnlijk een andere overbrenging ingebouwd. Maar... Het bestellen verliep heel vlot in de duidelijke site. Deze screen was wel beter dan de vorige. Bij de vorige moeten wij veel meer draaien, waarschijnlijk een andere overbrenging ingebouwd. Maar alles bij elkaar zijn we zeer tevreden over het goede materiaal en de vlotte levering. Bedankt.

Duidelijke site en mooie materiaal.

Adriaan

Mooi materiaal met goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer duidelijke communicatie, ook bij klachten en het afhandelen en oplossen van problemen.

K. Wiersma

Website eerst bezocht voor oriëntatie op product; later showroom bezocht en product besteld.

prima service in showroom, goede uitleg, levering op tijd. Men zegt wat ze doen en doen wat men zegt.

Rita Meulenbroek

Een heel klantvriendelijk bedrijf met hele goede produkten, en de produkten worden op de afgesproken datum heel netjes verpakt afgeleverd en mijn ervaring is hoe ver ik ook van ze vandaan woon ik... Een heel klantvriendelijk bedrijf met hele goede produkten, en de produkten worden op de afgesproken datum heel netjes verpakt afgeleverd en mijn ervaring is hoe ver ik ook van ze vandaan woon ik ze toch weer de beste vind.
Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan.

Klantvriendelijkheid en service

parteculier

Snelle levering slordige montage

snelle levering

Reactie Solano Wonen:

Bedankt voor uw review. We hebben u geprobeerd te bellen, maar we konden u niet bereiken.
We willen graag dat al onze klanten tevreden zijn met de montage van hun producten. Wij zouden daarom graag wat extra informatie willen ontvangen over wat u liever anders had gezien. Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen zodat wij dit voor u kunnen oplossen.

Melchior

Goed, vriendelijke bezorger, goed product.

Jeen van Zuiden

Snelle actie aan de hand van vraag