K

Snelle levering en afhandeling, vertrouwelijk

Sander Van de Laar

Naar verwachting

Margreet anoniem

Eenvoudige testkit. Betrouwbaar en snel en makkelijk via gratis retour pakketje naar 't lab.

Joeri vd Veen

Keurige klantenservice en binnen 2 werkdagen online uitslag kunnen checken op m'n iPhone. Gewoon echt goed.

Evary Nadal

Zeer goed! Klantenservice bied goede hulp en ondersteuning aan! Zeer goed geholpen bij het retourneren van een order. Snel geregeld en bovendien maakt de klantenservice zijn beloftes waar! Kortom... Zeer goed! Klantenservice bied goede hulp en ondersteuning aan! Zeer goed geholpen bij het retourneren van een order. Snel geregeld en bovendien maakt de klantenservice zijn beloftes waar! Kortom helemaal tevreden! Bedankt voor alle goede hulp!

Reactie SOAzelftester.nl:

Beste Evary Nadal, zoals u zelf aangeeft reageren wij gewoon op uw e-mails. Zoals op de mail geschreven kan elke bestelling gewoon retour naar de afzender worden verstuurd voor volledige... Beste Evary Nadal, zoals u zelf aangeeft reageren wij gewoon op uw e-mails. Zoals op de mail geschreven kan elke bestelling gewoon retour naar de afzender worden verstuurd voor volledige terugbetaling binnen 14 dagen. Waarom u zo intens bent in uw recensie kunnen we niet goed plaatsen. Mvg, Charlotte van de Klantenservice

De uitslag kwam later dan 24 uur (zaterdag verstuurd, woensdag ontvangen in lab en donderdag uitslag) maar de uitslag was negatief dus dat maakte het weer goed.

Vronie Snel

Was duidelijk. En uitslag snel binnen.

Jansen

Ruim een week geleden besteld niks binnen gekregen