Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

miranda middelbos

Ontzettend goed geholpen, duidelijk, advies ter voorkoming volgende keer. Kon de woning niet in door sleutel aan de binnenkant van de deur. Snel ter plaatse en duidelijk aan de telefoon over de... Ontzettend goed geholpen, duidelijk, advies ter voorkoming volgende keer. Kon de woning niet in door sleutel aan de binnenkant van de deur. Snel ter plaatse en duidelijk aan de telefoon over de kosten waardoor je weet dat je niet in eens voor verrassingen komt te staan.

almere

H. Nijenhuis

Heel snel, heel correct, heel vriendelijk en erg meedenkend om de snelste en beste oplossing te vinden. In twee bezoeken alles geregeld, ook onverwachte tegenslagen.

Almere

L. Wezel

Iets wat ik dacht nooit mee te maken, was toch gebeurd. Op zaterdagavond onszelf buitengesloten. Lichtelijk in paniek natuurlijk, maar even snel Googlen bracht mij bij Slotenprobleemkwijt. Iets wat ik dacht nooit mee te maken, was toch gebeurd. Op zaterdagavond onszelf buitengesloten. Lichtelijk in paniek natuurlijk, maar even snel Googlen bracht mij bij Slotenprobleemkwijt.
Bart stapte meteen in de auto en nog geen halfuur later konden wij de woning weer in. Hierbij nog wat advies en informatie gehad om over na te denken. Twee dagen later op zijn advies ingegaan wat betreft het slot, welke 3 uur na mijn belletje is geplaatst.
Conlusie: razendsnelle service, vriendelijk en informatief. Al blijft het natuurlijk veel leergeld voor het buitensluiten.

Hilversum

Martin de Koning

Ik ben zeer tevreden hoe het is aangepakt. 22.15 uur gebeld. 15-20 minuten was heer Bart ter plaatse. In het telefoongesprek was reeds duidelijk hoeveel de standaard kosten waren. Achteraf geen... Ik ben zeer tevreden hoe het is aangepakt. 22.15 uur gebeld. 15-20 minuten was heer Bart ter plaatse. In het telefoongesprek was reeds duidelijk hoeveel de standaard kosten waren. Achteraf geen verassingen. Duidelijke uitleg gekregen. Goed en adequaat opgelost.

Almere-Hout

Fred de Nie

Hij wist wat hij deed en was zeer onderlegd in zijn werk, grappig en kundig gaan niet vaak samen. Bart heeft dit beide, snel en accuraat.
Goede service en oplettend, heeft ook direct de...
Goede service en oplettend, heeft ook direct de achterdeur verholpen met een probleem.

Zeewolde

Nadynne Antwi

Het was een fijne ervaring omdat hij erg vriendelijk was en snel was in zijn werk.

Amsterdam

F.M.M. Haasbeek

Goed vriendelijk snel opgelost !

Mijdrecht

Jan Otten

Bart is een super professionele slotenmaker. Hij heeft duidelijk plezier in zijn werk, en werkt snel en vakkundig, hij denkt met je mee en geeft je adviezen hoe je e.e.a. in de toekomst kan... Bart is een super professionele slotenmaker. Hij heeft duidelijk plezier in zijn werk, en werkt snel en vakkundig, hij denkt met je mee en geeft je adviezen hoe je e.e.a. in de toekomst kan voorkomen. Top service!!

Diemen

Biba advies en diensten

Top

Naarden

Rianne Hogerwerf

Hele aardige en behulpzame man, echt een aanrader! Ik had zaterdag avond al gebeld maar wilde toch wachten tot na t weekend ivm de tarieven (deze ligt te hoog voor mij). Binnen 5 sec had had deze... Hele aardige en behulpzame man, echt een aanrader! Ik had zaterdag avond al gebeld maar wilde toch wachten tot na t weekend ivm de tarieven (deze ligt te hoog voor mij). Binnen 5 sec had had deze topper mijn deur open! En door de telefoon zei hij al dat hij me deur met 5 sec open had dus hij heeft absoluut gelijk! Ik ben blij met de overduidelijke waarschuwing niet iets in het cilinder te steken, ik wist namelijk niet dat dat tegenwoordig niet meer kan omdat er van binnen iets zit dat dat blokkeert. Bedankt slotenkoning ?

Mijdrecht