Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Wies Gooijer

Biba is een fantastische slotenmaker! snelle service en een super vriendelijke monteur!

Lelystad

Nienke Politiek

Ik ben zeer goed geholpen door de slotenmaker. Hij heeft het hele slot uiteindelijk uit de schuurdeur kunnen verwijderen waardoor ik een nieuw slot en een nieuwe cilinder heb gekregen. Zeer tevreden... Ik ben zeer goed geholpen door de slotenmaker. Hij heeft het hele slot uiteindelijk uit de schuurdeur kunnen verwijderen waardoor ik een nieuw slot en een nieuwe cilinder heb gekregen. Zeer tevreden over het werk en de extra inzet om het probleem ter plekke toch opgelost te krijgen.

Almere

Lyanne Metz Makelaardij

Snel en goed geholpen door Bart Borsboom. Netjes op de hoogte gebracht wanneer hij zou arriveren en is zelfs met zijn trap het balkon op geklommen om uiteindelijk binnen te kunnen komen. Top!

Breukelen

Biba

Prima werk, snel en vakkkundig

dronten

Prins

Snelle prettige service, en super klantgericht

Laren

trudy Holman

Super

Dronten

Kirsten

Snel ter plekke, aardige mensen

Huizen

Charlotte Zweers

Goed bereikbaar, snel, vriendelijk en betrouwbaar

Diemen

Loredana

Hele goede service & communicatie!
Hele goede service & communicatie!
Sloten vervangen en dit proces ging keurig van a tot z. Goede uitleg vooraf. Na het langskomen voor een offerte en akkoord geven is de klus direct ter plekke gedaan. Ideaal! Claudia legt alles met heel veel geduld uit, communicatie verliep prettig. Ze kwamen met 2 man langs. Eigenlijk 1 man en 1 vrouw.. ;) en ik kan me voorstellen dat dit door bepaalde doelgroepen als pré kan worden ervaren. Lang verhaal kort: zeer tevreden. Ik raad dit bedrijf aan!

Almere

Schipper

Geweldige mensen die zeer behulpzaam waren

Baarn