Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

B Hermans

Bart heeft goed werk geleverd, was transparant over wat hij ging doen, geen verrassingen achteraf. Vrolijke man!

Muiderberg

W. Verhoeve

Erg prettig. Met 2 minuten waren we weer binnen, zonder schade.

Nederhorst den Berg

Biba advies & diensten

Ik kon mijn huis niet uit Door problemen bij een andere klant kon hij niet onmidelijk komen maar toen hij er een keer was het probleem snel opgelost Er is een noodslot geplaatst en we maakten een... Ik kon mijn huis niet uit Door problemen bij een andere klant kon hij niet onmidelijk komen maar toen hij er een keer was het probleem snel opgelost Er is een noodslot geplaatst en we maakten een afspraak voor het plaatsen van een nieuw slot Dit is op de afgesproken tijd vakkundig geplaatst Goed werk en goede communicatie

Almere

Nick Gelijsteen

Een kleine 2 jaar geleden heeft de heer Borsboom nieuwe cilinders met beslag geplaatst op 3 deuren. (kosten + € 500) Nu had ik het probleem dat de sleutel uiterst moeizaam uit de sloten kwam, dus uw... Een kleine 2 jaar geleden heeft de heer Borsboom nieuwe cilinders met beslag geplaatst op 3 deuren. (kosten + € 500) Nu had ik het probleem dat de sleutel uiterst moeizaam uit de sloten kwam, dus uw dienst gebeld.
De heer Borsboom meldde zich keurig op de afgesproken tijd en oordeelde dat de sleutels dermate vervuild waren dat dit de oorzaak was. Na de sleutels schoongemaakt en het slot ingespoten te hebben was de klus geklaard. De sleutel kan ik nu eenvoudiger uit het slot halen, echter nog niet geheel probleemloos.
Ik vraag mij 2 dingen af:
*Hoe kan "vervuiling" van de sleutels de oorzaak zijn bij nagenoeg nieuwgeplaatste cilinders?
*Is het in rekening gebrachte bedrag van € 75 niet buitensporig hoog voor nog geen 20 minuten werk?
Groet,
Nick Gelijsteen

Baarn

Ida

Betrouwbaar en vakkundig

Loenen aan de Vecht

Lydia

Keurig en supersnel werk (half uur) maar schrok me rot van de prijs... voor die prijs had ik een compleet nieuwe deur met slot kunnen kopen... voel me behoorlijk opgelicht.... ook... Keurig en supersnel werk (half uur) maar schrok me rot van de prijs... voor die prijs had ik een compleet nieuwe deur met slot kunnen kopen... voel me behoorlijk opgelicht.... ook medegedeeld...insteekslot met normale sleutels €370,00!!!!!(zonderfactuurooknog)

Oud-Beijerland

Blok

Om 9 uur gebeld en om 09:45 stond de slotenmaker al voor de deur. Keurige deskundige uitleg gehad. Geen haast, hij nam de tijd die nodig was.

Harderwijk

Rob Loeffen

Ondanks het probleem van de knip en de moeilijkheid ervan ging de slotenmaker vakhandig aan de slag en probeerde steeds met ons mee te denken naar de juiste oplossing. Ongelofelijk hulp en service

Utrechthof 4

Henne

Jeffry een super aardige goeie slotenvervanger ? binnen half uur op de stoep ?

Amsterdam

Mary

Buitengesloten geweest. Was snel ter plekke zonder schade deur open :)

Loenen aan de Vecht