Vakmanschap

Erlangga Yusuf

Prima communicatie met Jeffrey, snel

Amsterdam

MK

Super snelle service door kundige en aardige slotenmaker

Middenmeer

Bert

Neemt zelf de telefoon op en komt zijn afspraken na (helaas uniek in Nederland). Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen!

Loenersloot

Brussaard

Goed. "wel even vragen, wat de kosten zijn voor probleem oplossen in het weekend, of door de weeks". Keurig antwoord gehad. Geen "10" qua beoordeling, wat ik miste was een mondkapje. Op tijd,... Goed. "wel even vragen, wat de kosten zijn voor probleem oplossen in het weekend, of door de weeks". Keurig antwoord gehad. Geen "10" qua beoordeling, wat ik miste was een mondkapje. Op tijd, technische kennis en uitleg hoe en wat.

Mijdrecht

Francina

Op zoek naar een slotenmaker vanwege een afgebroken sleutel, kwam ik terecht op deze site. Vlot contact kunnen leggen met Bart Borsboom, die een paar uur later (op zaterdag) al voor de deur stond.... Op zoek naar een slotenmaker vanwege een afgebroken sleutel, kwam ik terecht op deze site. Vlot contact kunnen leggen met Bart Borsboom, die een paar uur later (op zaterdag) al voor de deur stond. Het probleem was snel en vakkundig opgelost door Bart. Vriendelijk geholpen en goed advies gehad over beveiliging van ons huis in het algemeen. Bij een evt. volgend probleem, bellen wij zeker Bart weer!

Zeewolde

Heimans

Snel en vakkundig toppie

Almere

Wendy

Goede slotenmaker. Vlot, vriendelijk en sociaal. Ik had mijn sleutel aan de binnenkant van mijn deur laten zitten, dus was zelf wat gestrest en baalde als een stekker natuurlijk - maar doordat de... Goede slotenmaker. Vlot, vriendelijk en sociaal. Ik had mijn sleutel aan de binnenkant van mijn deur laten zitten, dus was zelf wat gestrest en baalde als een stekker natuurlijk - maar doordat de service vlot maar ook sociaal verliep voelde ik mij ook wat rustiger worden.

Harderwijk

D. van B

Zeer vakkundig en snel geholpen!

Abcoude

Urmy

Prettig en snel

Wilnis

George Boekhout van Solinge

Hij werkt professioneel en is beleefd, vriendelijk en humoristisch in de omgang. Kan niet beter!

Zandvoort