Jolanda Veen

Goede service maar kado nog niet gegeven, is voor verjaardag dochter

Jan Sondervan

Prima, snelle service

Corinne Oostenbrugge

Zeer goed

Marian Krispijn

Na een defecte infraroodpaneel een mail met foto gestuurd naar de klantenservice. Vrij snel een antwoord dat ze een nieuwe zouden verzenden en dat ik de defecte niet retour hoefde te zenden. Product... Na een defecte infraroodpaneel een mail met foto gestuurd naar de klantenservice. Vrij snel een antwoord dat ze een nieuwe zouden verzenden en dat ik de defecte niet retour hoefde te zenden. Product koste € 50,00. Na enkele dagen werd het product bezorgd, echter zonder voetsteuntjes. Gelukkig had ik het defecte paneel nog niet bij de stort gebracht en kon ik daar de voetsteuntjes van gebruiken. Is goed gekomen, maar was wel even een gedoe.

Pim Steman

3 energie meet stekkers gekocht.
Werkelijk de 1e in 2 min compleet met app geïnstalleerd en de 2e en 3e binnen 1 min toevoegend. Zeer gebruiks vriendelijk

Reactie Silvergear:

Hallo Pim,
fijn om te horen! Veel plezier van de stekkers en natuurlijk nog de beste wensen! ^Isabella

Henk Kamminga

Zeer behulpzame klantendienst

Reactie Silvergear:

Hallo Henk, wat leuk om te horen, heel graag gedaan en nog de beste wensen! ^Isabella

Hans Berkenbosch

Snelle leverng en goede service

R B

Prima, goed product en snelle levering. Klein probleempje ook snel opgelost. Helemaal top!