Jannie Janson

Goede ervaring

Sebastiaan W

Snelle verzending en product functioneert vooralsnog uitstekend

Jan Nijssen

Levering gaat, zoals beloofd supersnel.
Helaas is mijn ervaring met de service een stuk minder prettig.
Levering gaat, zoals beloofd supersnel.
Helaas is mijn ervaring met de service een stuk minder prettig.
Heb een mijns inziens simpele vraag gesteld, zowel via e-mail, als telefonisch, maar afgezien van een mail dat ze wegens drukte binnen drie werkdagen zullen reageren en de belofte van de medewerkster van dienst aan de telefoon dat ze er spoed van zou maken, tot nu toe nog steeds geen antwoord ontvangen.
Omdat ik normaliter nooit bedrijven aanbeveel, zal ik dat hier nu ook niet doen. Dat wil niet zeggen dat ik ontevreden ben over het geleverde product

Reactie Silvergear:

Hallo Jan,
Hallo Jan,
bedankt voor je reactie en feedback. Het is momenteel enorm druk, vandaar ook dat je een mail hebt gekregen dat we binnen 3 werkdagen reageren, daar horen vandaag en morgen ook nog bij dus geen zorgen, we komen echt zo snel mogelijk op jouw vragen terug.
Bedankt voor je geduld en een fijne week verder gewenst.
^Isabella

Esther Vreeling

Bezorging was prima

Martijn van Eckeveld

Top

Jolanda Kok

Prima. Bestelling gelijk de volgende dag bezorgd.

Inga Bloemsma

Heel goed snelle levering en weegschaal doet het perfect. Ook fijn te koppelen met samsung health

Carmen Jacobs

Goede service

JJS

Wifi stekker doet wat je verwacht, inzicht in verbruik per dag en per maand, aan/uit via de app.
Ik heb geen naam kunnen geven aan de stekkers, zou handig zijn.
Ik heb moeite met te...
Ik heb geen naam kunnen geven aan de stekkers, zou handig zijn.
Ik heb moeite met te bepalen welke app ik moet gebruiken om meer statistieken en totaal verbruik te zien

Dirk

Helaas zijn de slimme stekkers niet zo betrouwbaar, na een half jaar tevreden in gebruik gaf 1 stekker continue stroom door naar een verbruiker van 1800 Watt, 24 uur lang ongeveer 2 weken lang... Helaas zijn de slimme stekkers niet zo betrouwbaar, na een half jaar tevreden in gebruik gaf 1 stekker continue stroom door naar een verbruiker van 1800 Watt, 24 uur lang ongeveer 2 weken lang voordat ik er achter kwam, de stekker stond uit al die tijd.

Reactie Silvergear:

Goedemiddag Dirk,
bedankt voor je feedback, vervelend dat je deze ervaring had.
Goedemiddag Dirk,
bedankt voor je feedback, vervelend dat je deze ervaring had.
Als je ons een mail stuurt op customerservice@silvergear.eu met je bestelnummer en een wat duidelijkere uitleg, kijken we wat we hierin voor je kunnen betekenen.
We zien je mail graag tegemoet.
Groeten, Isabella - Silvergear