Damien Janssens

Bestelling snel verzonden. Problemen door Post.nl, bestelling bleef haperen onderweg, track and trace ook. Eén mail en onmiddellijk besteld item tweede keer opgestuurd. Top. Intss allebei... Bestelling snel verzonden. Problemen door Post.nl, bestelling bleef haperen onderweg, track and trace ook. Eén mail en onmiddellijk besteld item tweede keer opgestuurd. Top. Intss allebei aangekomen, tweede gaat linea recta terug naar Silvergear. Bedankt voor zo veel klantvriendelijkheid.

Nienke De Boer

Super service. Sinds lange tijd heeft dit bedrijf me positief verrast met hun klantenservice.

Jan Groenewegen

Prettig contact gehad, ook toen we niet tevreden waren over een product. Er werd snel en adequaat op onze mails gereageerd. Wij kopen in de toekomst zeker nog meer producten hier.

Martin Nooijens

Pakjeskluis gekocht. Moet met een afstand tegen de muur worden bevestigd omdat de klep anders tegen de muur scharniert. De bijgeleverde afstandsblokjes zijn zeer lastig aan te brengen. Ontwerp is... Pakjeskluis gekocht. Moet met een afstand tegen de muur worden bevestigd omdat de klep anders tegen de muur scharniert. De bijgeleverde afstandsblokjes zijn zeer lastig aan te brengen. Ontwerp is niet goed doordacht. Geen aanrader.

Reactie Silvergear:

Beste Martin Nooijens,
Beste Martin Nooijens,
Vriendeljk bedankt voor het plaatsen van je review. Wij waarderen je feedback ten zeerste en willen graag met je meekijken. Kan je ons een E-mail sturen naar customerservice@silvergear.eu o.v.v. je bestelnummer? Wij zien je E-mail graag tegemoet.
Shrikant - Silvergear

Nigel Wildeboer

Product werkt niet naar behoren.
Valt continue uit, word niet warm en komt amper lucht doorheen

Reactie Silvergear:

Beste Nigel Wildeboer,
Beste Nigel Wildeboer,
Wat vervelend om te horen dat je aankoop niet naar behoren werkt. Kan je ons een E-mail sturen met je bestelnummer en een omschrijving van het probleem. Wij kijken graag met je mee. customerservice@silvergear.eu
Shrikant - Silvergear

Ricard Dam van

Heel goed in de omgang

karine de wilde

Dit was mijn eerste aankoop,die naar behoren is verlopen.

Pim

Goed aangekomen in een mooie doos!