Goede service, juiste correcte terugkoppeling, goede afhandeling!

Professioneel bedrijf, goed en duidelijke infotmatie. Ze nemen de tijd voor je hoewel druk op kantoor was.

Uitstekend vakwerk ! Goede service. Betrouwbaar

Netjes en goed behandeld. Auto zeer schoon weer terug gekregen, top

Heb in mijn auto rijden carrière al een paar keer met Schadeherstelbedrijf Soenelink in Doetinchem te maken gehad. Werd altijd vriendelijk aangesproken en keurig geholpen. Ben altijd zeer... Heb in mijn auto rijden carrière al een paar keer met Schadeherstelbedrijf Soenelink in Doetinchem te maken gehad. Werd altijd vriendelijk aangesproken en keurig geholpen. Ben altijd zeer tevreden geweest over hun vakkundige ervaring en het onzichtbaar herstellen van de schade aan mijn auto.
Ik hoop altijd schadevrij te kunnen rijden, maar zou dat niet lukken is het voor mij geen moeilijke keuze om weer voor Autoschade herstel Siebelink te gaan.
Cally

Heel goed, alles verliep soepel en toen ik mijn eigen auto weer ophaalde was deze gewassen en van binnen schoon gemaakt! Dat had ik niet verwacht maar dat was erg fijn!

Geweldige service verlening.
Na het herstel van de schade hetgeen perfect was uitgevoerd, terug gegaan , ivm met wat
windgeruis van de deur of raam.
Dit werd door het bedrijf zeer...
Geweldige service verlening.
windgeruis van de deur of raam.
Dit werd door het bedrijf zeer serieus onderzocht en behandelt en perfect hersteld.
Tevens werd de auto in een geweldige staat afgeleverd

Ik ben zeer tevreden over Siebelink Autoschade.

Dit is de derde keer dat ik in de afgelopen jaren voor autoschade Siebelink heb gekozen. Volgens mij zegt dat voldoende dat is erg tevreden ben hoe de schade is hersteld.