Mijn ervaring is super. Zeer klantvriendelijk en er is alles aan gedaan om mijn wens te voldoen.

PRIMA zeer tevreden

Zijn tevereden over de afhandeling van de schade .

Zeer goed, personeel heel behulpzaam, nemen de tijd voor je en leggen het in detail uit inclusief foto’s. Ook heel vriendelijk!

Dit schadebedrijf heeft bij mij een uitstekende indruk achtergelaten. Het contact was klantvriendelijk, en de afhandeling en het herstel van de schade was gemoedelijk, maar professioneel.

Mijn ervaring met Siebelink Autoschade is positief. Fijne medewerkers en duidelijke communicatie. Helaas hadden ze bij het afleveren van mijn auto zelf weer nieuwe schade gereden echter is dit ook... Mijn ervaring met Siebelink Autoschade is positief. Fijne medewerkers en duidelijke communicatie. Helaas hadden ze bij het afleveren van mijn auto zelf weer nieuwe schade gereden echter is dit ook meteen weer opgelost. Wij komen al jaren bij Siebelink en de service is uitstekend te noemen.

Mieke Bouwman

Ja, klantvriendelijk en eerlijk

Zeer tevreden!

Voor mij is Siebelink dé schade hersteller van de Achterhoek.
Toen ik mijn auto terug kreeg na het herstellen van een kleine schade, ontdekte ik nog een kleine oneffenheid.
In...
Voor mij is Siebelink dé schade hersteller van de Achterhoek.
In overleg bleek dat ze het per ongeluk over het hoofd hadden gezien en na het aanbieden van excuses is er direct een afspraak gemaakt en alsnog het euvel kosteloos hersteld.
Ben zeer tevreden, we zij allemaal mensen, toch?