Alles correct uitgevoerd, vriendelijk personeel

Snelle en goede service met vriendelijk personeel

Super goede service

Zeer positief en professioneel. Hebben een hele hoge standaard qua service en herstel.

Snelle en correcte afhandeling. Auto weer als nieuw.

Snel en vakkundig herstel.
Vriendelijk personeel

Prima te bereiken, goede afwikkeling van service

Contact met een van de medewerkers heb ik als niet-positief ervaren. Hij was kortaf en niet klantvriendelijk. Ik voelde me niet welkom als klant.
De schade is perfect gerepareerd, maar door de...
De schade is perfect gerepareerd, maar door de houding van de frontoffice medewerker ten opzichte van de klant komen wij niet meer terug.

Reactie Siebelink Autoschade:

Dit vinden wij heel vernevelend om te horen want we staan juist bekend ook om onze klantvriendelijkheid dus t verbaast mij dat een van onze medewerkers u niet klantvriendelijk heeft geholpen onze... Dit vinden wij heel vernevelend om te horen want we staan juist bekend ook om onze klantvriendelijkheid dus t verbaast mij dat een van onze medewerkers u niet klantvriendelijk heeft geholpen onze excuses hiervoor en ik zou toch graag in contact met u willen komen als u dat zelf uiteraard ook wil om dit met u te bespreken en met u punten kunnen wij onze organisatie nog verder verbeteren u mag mij bellen op telefoon nr. 0314-323036 en vragen na Sander Siebelink MvG Sander Siebelink