Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

Hulshof

Prettige partij om mee te werken. Duidelijke communicatie, ze komen hun afspraken na en hebben vaklui in dienst.

Wellicht nog wat meer theoretische info omtrent de voordelen en uitvoeringswijze van vacuümglas tov ander isolatieglas, bijvoorbeeld een schets van de te gebruiken glaslatten en de locatie hiervan... Wellicht nog wat meer theoretische info omtrent de voordelen en uitvoeringswijze van vacuümglas tov ander isolatieglas, bijvoorbeeld een schets van de te gebruiken glaslatten en de locatie hiervan in het bestaande kozijn (projectspecifiek). De deelfacturatie bleek voor ons lichtelijk verwarrend: moesten we die zelf in de gaten houden of worden er aparte deelfacturen gestuurd. Dit laatste zou mijn voorkeur hebben.

Prima bedrijf.

Elvera

Nvt

Zuylen

Leuke medewerkers, vakkundig

a

internet

Saskia

Mooi op tijd, vriendelijke service en goed werk geleverd.

Geen verbeterpunten

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Aanbeveling van het bestuur van de huurdersvereniging

Xhofleer

Zoals ik al aangegeven heb bereik en afspraken slecht glaszetter goed uiteindelijk tevreden met het resultaat

Beter bereikbaar en afspraken plannen

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

De glaszetter was vriendelijk,netjes ,optyd ,heeft de ruit er netjes ingezet alleen maar positief . maar bij seuren zelf afspraken en bereik wel slecht ik zou het bedrijf aanbevelen maar... De glaszetter was vriendelijk,netjes ,optyd ,heeft de ruit er netjes ingezet alleen maar positief . maar bij seuren zelf afspraken en bereik wel slecht ik zou het bedrijf aanbevelen maar uiteindelijk door de vriendelijk en goede glaszetters mvg

Jan van Mechelen

Goed bereikbaar en komt afspraken na

Ga zo door

Eerdere positieve ervaring met Seuren

Inge Frederiks

Heel goed

niet

heeft mijn man gedaan

R.C. Reijgers

Energiecrisis, een goed moment om zeven oude thermopane ramen te vervangen door nieuwe HR++. Seuren gebeld, offerte ontvangen en een afspraak gemaakt voor plaatsing. Een flinke opdracht, geen... Energiecrisis, een goed moment om zeven oude thermopane ramen te vervangen door nieuwe HR++. Seuren gebeld, offerte ontvangen en een afspraak gemaakt voor plaatsing. Een flinke opdracht, geen aanbetaling noodzakelijk. Een zaak van vertrouwen zoals het hoort.

Op de offerte duidelijker aangeven dat de opnamekosten in mindering worden gebracht op de aankoop.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Profesioneel, goed bereikbaar, servicegericht en effectief. Richard en Maurits zijn vaklui en plezierig om over de vloer te hebben. Plaatsten 7(!) flinke ramen foutloos in een dag.

Harold Huijbers

Topservice. Vriendelijk en vakkundig

Misschien vragen om een stofzuiger om de rommel op te zuigen. Heb dit zelf naderhand gedaan.

Via de verzekering

P. van der Ven

Mooi op tijd, net en goed werk afgeleverd.

Was prima, niets op aan te merken of aan te verbeteren.

Via de woningbouwvereniging.