Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

Lis

Super aardige vakmensen! Echte kwaliteit geleverd. Van opmeten tot installatie werd alles netjes gecommuniceerd en de wachttijd viel mij alles mee.

Google

verhaegh

Prima.

ruit herstellen .....

M. Heilbron - Van Zutphen

Wij zijn beiden zeer tevreden over uw glasservice. De heren zijn zeer secuur en netjes te werk gegaan . De heren hadden zelfs oog voor de planten en niets beschadigd. Daarbij was de onderlinge sfeer... Wij zijn beiden zeer tevreden over uw glasservice. De heren zijn zeer secuur en netjes te werk gegaan . De heren hadden zelfs oog voor de planten en niets beschadigd. Daarbij was de onderlinge sfeer ongelooflijk goed! Wat een positief, gezellig én deskundig team heeft u . Wat een samenwerking en onderlinge behulpzaamheid. Het werkplezier spatte ervan af. Heel veel complimenten van ons voor alles.

Zou niet weten hoe dit beter kan; alles was perfect.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Er reed een wagen van jullie door de straat op het moment dat wij over nieuwe, betere ruiten aan het praten waren.

Harrie Glansbeek

Zeer tevreden over advies en plaatsing.

Geen. Zeer professioneel bedrijf.

Aanbeveling bekenden

A. Witjes

Was op tijd, glaszetter werkte rustig en secuur.

Geen.

Prima glasservice.

Knoppers

Vriendelijk, snel en netjes

Internet

Peter Venrooij

10.00 gebeld 12.30 uur zat het glas er al in. Vriendelijk aan de telefoon en de glaszetter ook meedenkend en vriendelijk.

Als het altijd zo gaat heb ik geen verbeter tips.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Ken ik nog van vroeger uit Bottendaal

Roeland van der Krogt

Mijn naam en adres waren niet goed geregistreerd. Hierdoor kon de glaszetter in eerste instantie het huis niet vinden. Het vervelendste vond ik nog dat er een slechte offerte was gemaakt en de prijs... Mijn naam en adres waren niet goed geregistreerd. Hierdoor kon de glaszetter in eerste instantie het huis niet vinden. Het vervelendste vond ik nog dat er een slechte offerte was gemaakt en de prijs ruim 2x zo hoog uitviel. Heel slordig! Alle gegevens om dit zorgvuldig af te handelen waren immers aangeleverd. Nu maar weer achter de verzekering aan. De glaszetter zelf was behulpzaam en vriendelijk.

Zorg voor een goede administratie en een realistische offerte.

online

Marjo van Kerkhof

Heel tevreden: vlot, netjes gewerkt, aardige en gezellige mannen.

Uitstekend!

Cecile van der Poort

Goed contact. Inplannen van de werkzaamheden duurde wel lang. Door miscommunicatie (?) eerste keer geen hoogwerker aanwezig, waardoor de afspraak weer 6weken verzet moest worden!

Zie boven

Goed, ervaren personeel