Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

Angela Dresen

Positief

Géén verbeterpunten. Vriendelijke man.

Goed!

Bertus van Heugten

Prima service. Duidelijke offerte en snelle afhandeling. Correcte plaatsing en idem afhandeling. Prima bedrijf!

Geheel volgens afspraak

Via internet

Ben

Glaszetters zijn uitstekend, aardig, goed werkt en netjes afgewerkt. Aanschaffase had beter gekund, was veel onduidelijk. Uiteindelijk op advies van de adviseur voor Fineo glas gekozen. Nu blijkt... Glaszetters zijn uitstekend, aardig, goed werkt en netjes afgewerkt. Aanschaffase had beter gekund, was veel onduidelijk. Uiteindelijk op advies van de adviseur voor Fineo glas gekozen. Nu blijkt dat er allemaal zwarte puntjes in het glas zit. Vanuit de monteurs begrijp ik dat dit altijd het geval is bij fineo glas, dit is ons niet verteld. Nu kunnen we niet meer terug..

Bij verkoop van fineo glas vermelden dat er allemaal zwarte puntjes in het glas zit

Carine van Grinsven

Prima hoor. aardige mensen.
het proces van offerte opstellen duurde wel lang en toen jullie zouden komen, hadden mensen weer corona en werd het weer uitgesteld.
De offerte zei me helemaal...
Prima hoor. aardige mensen.
De offerte zei me helemaal niets. dat mag echt een stuk informatiever.

weet ik niet meer, de laatste keer was hij volgens mij op tijd hoor.

prima

Christ

Topbedrijf

Geen ga zo door

Zelf

Gerrie

Ron heeft de werkzaamheden met collega op een deskundige manier gedaan .

Ik ervaar ze als vriendelijk sympathiek en deskundig .
Ron heeft op een goede manier reclame gemaakt over...
Ron heeft de werkzaamheden met collega op een deskundige manier gedaan .

Ik ervaar ze als vriendelijk sympathiek en deskundig .
Ron heeft op een goede manier reclame gemaakt over zijn werkgever.

Dat kan ik zeer waarderen .

Gerrie Overweg .

Geen .....

Uitsterkend

Albert

Jammer dat niet alle ruiten gelijktijdig vervangen zijn.

Geen,het was prima.

Via verzekering

DKL

Contact prima, uitvoering laat helaas te wensen over!

hogere eisen aan vakmensen stellen

kwaliteit monteur beduidend ondermaats

Reactie Seuren Glasservice:

Seuren 24-uurs glasservice heeft weliswaar uitstekende vakmensen in dienst, maar in een zeldzaam geval kan het voorkomen dat ons werk niet helemaal voldoet aan de kwaliteit die ervan verwacht mag... Seuren 24-uurs glasservice heeft weliswaar uitstekende vakmensen in dienst, maar in een zeldzaam geval kan het voorkomen dat ons werk niet helemaal voldoet aan de kwaliteit die ervan verwacht mag worden. Meestal liggen daar meerdere factoren aan ten grondslag.
Juist omdat het zo zelden voorkomt, nemen wij klachten bijzonder serieus. Stap 1 is altijd: we zetten onze fout zonder omhaal onmiddellijk recht. Stap 2: we evalueren de klacht zorgvuldig om te kijken wat we ervan kunnen leren.
Ook in dit geval hebben we zo snel mogelijk contact opgenomen om tot een bevredigende oplossing te komen en dat is heel goed gelukt. Verder onderzoeken we intern hoe de situatie is ontstaan.
Hoofdzaak voor onze klant is: we kunnen alsnog de kwaliteit leveren die van ons verwacht mag worden.

Sonja

Correcte en vriendelijke service