Heeft u de glaszetter als deskundig en professioneel ervaren en heeft hij u geïnformeerd of alles naar wens was?
Heeft de glaszetter voldoende maatregelen genomen om uw eigendommen te beschermen en heeft hij alles netjes achtergelaten?
Arriveerde onze glaszetter volgens afspraak op tijd?

Antheunis

Prima bedrijf. Maar erg duur geworden.

Prijs matigen. Heb te laat ergens anders een offerte laten maken.

Van vroeger uit.

Liset

Super snelle service! Zeer tevreden!

Nee

Via woningbouw

Bergen

Betaling niet via rekening is raar

Willems

Nadat mijn tussendeur was dichtgevallen en het glas eruit sprong stond er binnen een paar uur al iemand aan de deur. Snelle service. Dit zal natuurlijk niet altijd mogelijk zijn maar ik had geluk.

Nvt

Via woningbouwvereniging

Peeters

Glaslatten niet knippen maar zagen. Hout knippen deugt niet: je breekt de vezels los. De naad tussen glaslat en neuslat niet te ruim kitten, of helemaal niet kitten. Althans ik vind het beter zo'n... Glaslatten niet knippen maar zagen. Hout knippen deugt niet: je breekt de vezels los. De naad tussen glaslat en neuslat niet te ruim kitten, of helemaal niet kitten. Althans ik vind het beter zo'n kiertje te te dichten met plamuur of 2-componenten-hout-vuller, maar dat is mijn smaak.

prima

l. van Erning

Goede telefonische bereikbaarheid, snelle reactie om op te meten en correcte levering op afgesproken tijdstip.

Geen verbeterpunten. Er kwamen vakmensen, die snel de oude ruit verwijderden en daarna vakkundig de nieuwe ruit plaatsten en afwerkten!

Was bekend met Deuren.

Dominique Van Hoof

Heel prettig contact met goede voorlichting ivm preventieve maatregelen die ik zou kunnen doen om verdere beschadiging tegen te gaan

Geen enkel verbeterpunt kunnen ontdekken

Zeuren is voor mij een bekende naam sinds ik in Nijmegen woon,1979

R.peters

Bij de planning ging er nogal wat mis . Vergeten onze ruit te bestellen. Maar op de monteurs is niks aan te merken werken netjes en snel

Planning kan beter. Check dubbel check

Mond op mond

Berk

Vriendelijke heren, netjes op tijd, doorgewerkt, hebben tips en adviezen gegeven.

Hoe heeft u Seuren 24-uurs glasservice gevonden?

Op Google Maps gekeken naar dichtstbijzijnde bedrijven.

Lotte

Goede service, net werk geleverd

Spijkers die van oude raam afgekomen zijn lagen er nog. Misschien even melden ivm kleine kinderen die later weer in de tuin spelen.

Internet