Seepje

Barbara

I bought the solid soap for washing dishes, it cleans very well, lasts long and is plastic-free and almost zero-waste. Will definitely buy it again.

Lucya vrossink

Ikzelf vind het niet lekker ruiken maar voor de rest is het prima

JILL RICHARDS

Seepje producten zijn erg prettig in gebruik en je hebt niet eens zo heel veel nodig per wasbeurt! Heerlijke zachte geuren en totaal niet overheersend, waarbij de was toch lang heerlijk fris blijft... Seepje producten zijn erg prettig in gebruik en je hebt niet eens zo heel veel nodig per wasbeurt! Heerlijke zachte geuren en totaal niet overheersend, waarbij de was toch lang heerlijk fris blijft ruiken. Goed voor onze aarde omdat het zo puur is zonder allerlei chemische toevoegingen.

Hilde Van Daele

De navulling voor de handzeep is super handig. Het zou nog beter en goedkoper zijn mocht dit verkocht worden in een grotere hoeveelheid i.p.v. individueel per zakje

Arie de Wild

Mooi duurzaam alternatief. Per wasbeurt net zo duur als mijn vorige wasmiddel. Geen plastic!

Joke Mager

Het bevalt het tot nu to goed

Gioia

Heerlijk geurende en goed werkende handzeep en wasmiddel, die het milieu minder belast!

Waag bv

Tevreden van mijn aankoop.
Mooie kans om met dagdagelijkse benodigdheden bij te dragen aan het welzijn van onze planeet 🌎

Chrystel van Binsbergen