Seepje

Milly Volle bijg Roman-Kotting

Over t algemeen heel tevreden met Seepje. De bruine lichaamszeep bv is perfect. Navullingen zou ook fijn zijn vd zeeppompjes.(Wat nu wel gebeurt voor de handzeep👍) het wasmiddel en de vloeibare... Over t algemeen heel tevreden met Seepje. De bruine lichaamszeep bv is perfect. Navullingen zou ook fijn zijn vd zeeppompjes.(Wat nu wel gebeurt voor de handzeep👍) het wasmiddel en de vloeibare handzeep vind ik ook prettig. Ik ken niet alle geuren dus……? Vaatwas vond ik wat minder(kamperen). Maar met iets extra poetsen prima.
Minder is dat aanbiedingen via internet soms wegvallen tegen de verzendkosten.
De rest van de producten nog geen ervaring mee.

Mari Van den Berg

Alles heerlijk schoon

Ina Kuipers

Goede producten en snel geleverd. Goed voor het milieu!

Paulette Jansen

Heerlijk

stephan Potoms

Goede producten en snel gelverd

Nel De Berg-Willemstein

Goede handzeep. Complimenten voor de navulmogelijkheid, ook qua verpakking.

Gerda De Schepper

Vlugge en correcte levering, goed verpakt.
Ik had een probleempje met de handzeep, maar dit werd vlug opgelost.

Angelika Heller

Seepje afwasmiddel vind ik goed, ik moet wel oppassen om niet teveel te gebruiken omdat het minder schuim geeft.
Het blok zeep vind ik ook aangenaam in het gebruik en op de huid, alleen de...
Het blok zeep vind ik ook aangenaam in het gebruik en op de huid, alleen de wandhouder deugt niet want hij blikft op gegeven moment niet meer in de zeep zitten.
Seepje wasmiddel gebruik ik al vanaf begin en ben er zeer tevreden mee, alleen blijft er geen lekkere geur hangen na het wassen.